9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    OMT-fan

Berichten verwijderen icloud

Mijn iCloud is vol.

Hoe verwijder ik de inhoud van <b>Berichten</b> uit de cloud zonder dat ze van mijn iMac verdwijnen?

Bijdrager
    GoeieDag

Hoe verwijder ik de inhoud van Berichten uit de cloud zonder dat ze van mijn iMac verdwijnen?

Bijdrager
    OMT-fan

Wat behelst je antwoord, Goeiedag?

Bijdrager
    Shmoo

Dat gaat niet. Het is geen POP -achtige maildienst.

Bijdrager
    OMT-fan

Hoe krijg ik dan de 3Gb data weg uit de cloud?

Bijdrager
    Shmoo

Met deze schakel je het compleet uit en als je op iCloud > Beheer opslag > Berichten > Gesprekken > drukt dan kun je zien welk contact het meest opslag vereist.

Ja kan dan in de Berichten app zelf het gesprek wissen OF content in deze gesprekken. Als je in het gesprek met een contact op de naam drukt en dan op INFO dan zie je alle bijlages. Door je vinger erop de drukken en vast te houden kun je afbeeldingen verwijderen uit het gesprek. Hierdoor krijg je vanzelf weer meer ruimte.

Bijdrager
    OMT-fan

Als ik ze in berichten op de Mac heb verwiderd zijn ze ook weg uit de cloud?

Bijdrager
    Shmoo

Als het goed is wel, maar verwacht niet dat dit meteen 1.2.3 heen en weer synct en meteen bijgewerkt is, zeker niet als het om GB’s aan volume gaat. Mogelijk moeten je iPhones en iPads ook aan de stroom hangen en met WiFi verbonden zijn.

Bijdrager
    GoeieDag

Mijn antwoord behelsde kijken of je vraag ook zonder die rare <b> tags gesteld kon worden. Ja dus.

Als je van GB’s afwilt, kun je ook al die filmpjes (en eventueel ook foto’s en andere bestanden) weghalen, zodat de conversaties -die heel weinig ruimte innemen- wel blijven behouden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.