9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Driezzie

Berichten app Mountain Lion en iMessage berichten op iPhone : dubbele meldingen

Hey,

ik heb zojuist Mountain Lion geinstalleerd en meteen de app “berichten” uitgeprobeerd maar ik krijg nu steeds alles dubbel. Ik verstuur een bericht via de app “berichten” op mijn mac en dat komt goed aan bij de andere persoon maar als de persoon in kwestie antwoord op het bericht krijg ik het te zien op de app “berichten” alsook op mijn iPhone als iMessage zelf waardoor deze dus constant ligt te trillen/geluid maakt.

Kan ik dit ergens uitschakelen dat mijn iPhone niet gaat trillen telkens als ik een bericht ontvang als ik op mijn mac de app “berichten” heb aanstaan of moet ik dit steeds handmatig gaan instellen ?

mvg

Bijdrager
    Moerie

Haha, bij mij is dat ook zo! Ik heb al veel gezocht maar tot nu toe ook niets nuttigs gevonden.
    Ik denk dat dit niet te veranderen valt, eigenlijk logisch niet?

Hopelijk kan dit wel met iOS 6 met een vlugge bediening of zo!

Bijdrager
    Geert1976

+1

ik heb hetzelfde. Ik zoek me ook suf (Google) naar een oplossing…So far, zero result

Inactief
    Anoniem

Vrij logisch gedrag lijkt me. Het iCloud account is op beide devices ingesteld. Niet zo gek dat alle devices reageren wanneer iemand je een bericht stuurt.

Bijdrager
    Driezzie

Aangezien mijn iPhone altijd op trillen staat is de beste oplossing die ik tot nu toe heb gevonden gewoon bij “Geluiden” de Sms-toon op “Geen” in te stellen en het trillen uit te schakelen. Als je dan op je Mac bezig bent zet je je iPhone geluid aan (linkse zijknop van de iPhone) waardoor er dus geen irritante geluiden meer zijn en bij het verlaten van je Mac zet je je iPhone geluid terug uit zodat alles weer werkt met trillen.

Bijdrager
    LovelyFenna

Ik ben ook opzoek naar de oplossing want ik irriteer me er ook een beetje aan.
    De man in de ifactor zei dat het wel kon. Dus van de week maar even langs lopen om te vragen hoe hij dat dan deed. Als ik het antwoord weet zal posten.

Bijdrager
    kevinboos

Hier ook hetzelfde probleem. Beetje jammer dat dit gebeurt eigenlijk. Terwijl bijvoorbeeld Facebook Messenger dit probleem niet heeft. Wanneer je actief bent in het chatvenster van Facebook, dan stopt de iPhone automatisch met notificaties geven.
    Ik hoop dat Apple dit snel zal verhelpen in de volgende update van ML of iOS.

Bijdrager
    Yggdrasil

Apple heeft in iOS 6 de problemen aangepakt met de berichtgevingen van iMessage op de iPhone/iPad/iPod en Macs.

Bijdrager
    SpeedFreakNL

Ik heb een beetje hetzelfde probleem.

Heb berichten (imessage) op 3 apparaten. Mijn iPhone, iPad en macbook.
    Voorheen wat het zo. Dat als ik een bericht binnen kreeg en het werd gelezen op een van de iDevices dan was het bericht op het andere apparaat ook gelezen.

Dat is nu nog steeds zo, alleen elke keer als ik nu me macbook pak en open krijg ik meldingen van alle berichten via het notification center.

Heeft iedereen dat of staat er bij mij iets verkeerd. Want dat is wel vervelend.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.