6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nilo

Berichtbalk bij het bellen?

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik op dit forum een topic heb geplaatst, maar vandaag ben ik weer terug met twee brandende vragen. Een gaat over een iPhone 6, die ik hieronder zal uiteenzetten. En een over mijn macbook pro 2016 met touchbar, die zal ik zo hopelijk in de juiste categorie stellen.

Toen ik zelf een iPhone 7 had gehaald, had ik een gebroken iPhone 6. Die wilde ik laten maken en aan mijn ma geven. Ik kreeg een nieuwe en heb daarom toen een nieuwe iPhone 6 aan haar gegeven. Dit was de eerste keer dat mijn moeder een smartphone ging gebruiken en de iPhone vindt ze lekker makkelijk. Meestal gaat het ook gewoon goed, maar sinds kort heeft ze ergens last van die voor enorme frustraties zorgt (vooral bij mij). Want ik kom er niet uit.

Het is namelijk zo dat als mijn moeder gebeld wordt of zelf belt, is er onderin een balk waar ze onder andere berichten kan versturen. Als ze eenmaal (per ongeluk) op dat balk heeft geklikt ziet ze het toetsenbord verschijnen en kan ze niet meer opnemen of wat dan ook. Ze krijgt dat toetsenbord ook niet weg. Ik zal even hieronder een screenshot van dat balk plaatsen. Ik hoop dat zo duidelijk is wat ik precies bedoel. Punt is dat we allebei de laatste updates erop hebben en dat zij het wel heeft en ik niet! Verder heeft niemand anders zo een balkje, behalve mijn ma. Ik heb de hele telefoon afgezocht (weet niet eens hoe het heet) en het is mij niet gelukt dit balkje eraf te krijgen. Ik wil in ieder geval van dat balkje af! Ik hoop dat iemand mij daarmee verder kan helpen. Dat zou zeer welkom zijn!

Groeten,

Nilo

/uploads/community/52e7b715df02a5a1a44e30fe8c29b1704ad555f4_90862.JPG

Bijdrager
    Nilo

Bijdrager
    tarun

Is dit niet een plugin van de Berichten app? Daar lijkt de balk namelijk op.

Bijdrager
    Shmoo

Kan het niet zo zijn dat je gebeld wordt terwijl je de Berichten app open hebt staan. Dat het een glitch in het UI is?

Bijdrager
    Nilo

tarun, dat zou best kunnen. Maar heb jij enig idee hoe ik het dan weg kan halen?
    Shmoo, daar dacht ik ook aan. Daarom ook al uitgeprobeerd, maar helaas.

Overigens heb ik ook de telefoon uitgezet en dan weer aangezet. Toen was het weg en ik was blij. Maar daarna was het opeens weer terug:(

Bijdrager
    Nilo

Geen nieuwe berichten meer. Weet niemand hoe ik het weg kan krijgen?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.