9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Michaeldw

Bericht leesvenster weghalen in Mail

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om het berichtleesvenster van Mail uit te zetten. Als je nu op een e-mail klikt in de postbus, opent deze in een soort voorvertoning in het onderste deel van de postbus.
    Als je dus spam wilt verwijderen en je selecteert de e-mail, dan wordt deze automatisch geopend omdat je er op klikt, dat wil ik juist niet.

Hoe is dit in te stellen, ik heb het programma en de menubalken doorgelopen, maar kan de optie niet vinden.

Alvast bedankt.

Groeten,
    Michael

Bijdrager
    ControlAltDelete

Dubbel klikken op de horizontale balk die tussen deze 2 vensters zit (tussen de inkomende berichten en de voorvertoning)

Bijdrager
    Yaris

Schuif de horizontale balk tussen de twee vensters helemaal naar beneden.

Inactief
    Anoniem

De scheiding tussen je inbox en voorvertoning gewoon helemaal naar beneden slepen… erop dubbelklikken kan ook.

Bijdrager
    tarun

Je kan SPAM ook verwijderen door er meteen op te rechtsklikken (of ctrl-klik) en te kiezen voor [Verwijder]. Dan toont de inhoud van de mail zich niet.

Bijdrager
    MDF

Ik zou Spam berichten niet gewoon zomaar verwijderen, maar aangeven dat het “reclame” is en dan pas verwijderen.
    Zo leer je mail immers een volgend spam bericht zelf te herkennen en automatisch als ongewenste “reclame” te behandelen…

Bijdrager
    1984
    ”tarun”

Je kan SPAM ook verwijderen door er meteen op te rechtsklikken (of ctrl-klik) en te kiezen voor [Verwijder]. Dan toont de inhoud van de mail zich niet.

MDF heeft gelijk, echter berichten die je wil verwijderen, druk ⌘ in en selecteer die berichten die je wil verwijderen en toets ⌘⌫ en ze zitten in de prullenmand

Bijdrager
    Michaeldw

Hoe simpel kan het weer zijn he!!

Balk naar beneden slepen of dubbel klikken…helder, heel logisch!!

Net 2 maand over op Apple, zit soms nog in Windows (on)logica te denken.

Bedankt mensen!

Bijdrager
    Oppie

Maar de reden waarom je dit vraagt (virussen die actief worden op het moment dat het bericht-venster wordt geopend) is helemaal niet bestaand op een Mac, dus ik zou me er niet druk om maken en gewoon dat voorvertoningsvenster laten staan…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.