8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hugo123

Bereik Airport Extreme helemaal weg na storing ziggo

Hallo iedereen, laatst was er een storing in de router van ziggo ofzo bij ons, of de router was kapot, iig lag het internet er 3 dagen uit. Nadat de router van ziggo was gemaakt en het netwerk weer online was, werkt het helemaal niet goed meer. Op veel plekken in het huis kan zowel m’n iphone als m’n macbook geen verbinding maken. Op sommige plekken vindt m’n macbook het netwerk wel of heeft hij zelfs verbinding maar internet werkt niet. Dit is zelfs zo erg dat als ik door een deur loop het internet weg is en als ik dan draai met m’n laptop in de richting van waar ik vandaag kwam het internet wel weer werkt. weet iemand waar dit van kan komen? En moet ik een nieuw netwerk aanmaken ofzo?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    diedbaas

Heb je je airport extreme al even van de stroom gehaald, minuut gewacht en daarna weer aangezet? Dit lost vaak problemen op. Anders je AE opnieuw configureren?

Moderator
    Strifer

Of je nieuwe router is gewoon een stuk minder goed dan de oude?

Bijdrager
    hugo123

ik heb wel heel vaak de stekker eruit getrokken, maar dan er weer meteen ingedaan. Heb hem nu een paarm minuten laten staan. Even proberen! Ik dacht dat de router de airport was?

Bijdrager
    hugo123

ik heb overigens wel sneller internet. Wáar het werkt werkt het ook goed!

Bijdrager
    Johnnie5

Je zal wel de modem van Ziggo bedoelen :sarcastic:

Moderator
    Strifer

Ah modem, wellicht is die brak? Je zou ook even het netwerk helemaal eruit kunnen gooien op je macbook en het weer opnieuw toevoegen. de vraag is of dat zal helpen…

Bijdrager
    hugo123

ja, ik heb het hele netwerk verwijderd en de time capsule gereset enzovoorts. Nu werkt het weer helemaal naar behoren! Bedankt iedereen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.