4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    fcpxuser

beperkt synchroniseren van ipod

Hallo

Ik heb een iTunes-bibliotheek van meer dan 160GB en een iPod Classic van 160GB. ITunes kan niet automatisch synchroniseren omdat er te weinig geheugen is op mijn iPod. Toch zou ik graag automatisch synchroniseren, maar instellen welke albums hij niet hoeft over te zetten op mijn iPod. Kan dat? Of heeft iemand een alternatief? Je kan natuurlijk alle albums die je op de iPod wilt selecteren en slepen, maar omdat dat er te veel zijn, loopt iTunes vast…

Bijdrager
    GoeieDag

In iTunes een (eventueel slimme) afspeellijst maken en daarmee syncen.

Bijdrager
    Stirf

Verdiep je eens in de mogelijkheden van iTunes via de HELP file, dan zal je zien dat je in iTunes kan selecteren wat je wilt synchroniseren. Tip: tabblad muziek.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Zorg dat je de laatste versie van iTunes hebt ge├»nstalleerd, download die anders hier en installeer ‘m er overheen; http://www.apple.com/nl/itunes/download/

Sluit dan je iPod aan, open iTunes en klik links op je iPod en open dan bovenin het tabblad Overzicht.
    Vink daar aan “Beheer muziek handmatig” en klik op Pas toe.
    Ga dan bovenin naar het tabblad Muziek en vink daar dan de Albums aan die je op je iPod wilt hebben :thumbsup:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.