17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Beperkingen onderwijskorting

Hallo,

Ik wil dit jaar graag een Imac kopen en voor mijn zus ook. Ik ben student. Weet iemand of er beperkingen zijn aan het aantal producten. Ik heb wel eens gehoord dat je elk jaar 1 Imac en 1 Macbook kan kopen (en dus geen 2 Imacs). In de verkoopvoorwaarden voor het onderwijs kan ik dat echter niet vinden.

Bedankt voor een reactie

Bijdrager
    LighScan

Wat je hebt gehoord klopt inderdaad.

Maar als je naar een APR winkel gaat zal je dit wel lukken, want zij doen hier helemaal niet moeilijk over. De meeste toch niet…
    Met de online Apple Store heb ik geen ervaring wat dit betreft.

Bijdrager
    Sjurkie

Zou niet direct weten waarom het een probleem zou zijn; als student kan je natuurlijk de wens hebben om een iMac op je studentenkamer te zetten en een iMac op je kamer thuis.

Maar ik zou Apple gewoon even bellen, heb ik met een edu-vraag ook eerder gedaan en ben prima geholpen:)

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Misschien off-topic, maar…

Uit ervaring weet ik dat Macs die je koopt met onderwijskorting, refurbished zijn.

Alle computers die ik heb gekocht met onderwijskorting waren duidelijk al opengemaakt en er mankeerde altijd wel wat mee.

Bijdrager
    tjetta
    ”LighScan”

Maar als je naar een APR winkel gaat zal je dit wel lukken, want zij doen hier helemaal niet moeilijk over. De meeste toch niet…

Het is niet de verantwoordelijkheid van de APR. Een APR (of ook Apple Store Online) wil je zonder problemen 10 iMacs met studentenkorting leveren. Maar als ze een controle uitvoeren (en die worden uitgevoerd) en zien dat je Ć³f helemaal geen student bent, Ć³f de beperkingen van het aantal machines hebt overtreden, mag je gaan terugbetalen:)

Bijdrager
    tjetta
    ”Cosmopolitan”

Uit ervaring weet ik dat Macs die je koopt met onderwijskorting, refurbished zijn.