7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

Beperkingen en safari

Als beperkingen is ingesteld dan kan ik de geschiedenis niet meer wissen in safari , is hier geen manier om dat wel te doen zonder beperkingen niet volledig te moeten uitvinken .

Moderator
    Night

Dat is inherent aan de controle-functie die ouders kunnen uitoefenen op hun kroost. Als ze op sites komen waar je ze als ouder liever niet ziet komen, is dat is de geschiedenis terug te vinden. Zou mooi zijn als de kids die konden wissen. Niet dus.

Bijdrager
    tav

<p class=”cite”>Night op 4 oktober 2019 om 23:19</p>
    Dat is inherent aan de controle-functie die ouders kunnen uitoefenen op hun kroost. Als ze op sites komen waar je ze als ouder liever niet ziet komen, is dat is de geschiedenis terug te vinden. Zou mooi zijn als de kids die konden wissen. Niet dus.

Het is toch mogelijk om expliciete websites te beperken in een instelling dus waarom die controle nog dan , ik wis graag mijn geschiedenis  , opgeruimd staat netjes.

Bijdrager
    Shmoo

Waarom surf je dan niet in Privémodus, dat is daar speciaal voor gemaakt.

Bijdrager
    GoeieDag

Die zal ook wel niet werken in Beperkingen, neem ik aan. Anders heb je er nog niks aan.

Moderator
    Night

De historie verwijderen moet je doen als beheerder (die beperkt toegang heeft ingesteld). Niet als ‘gebruiker’.

Bijdrager
    tav

<p class=”cite”>Night op 6 oktober 2019 om 09:07</p>
    De historie verwijderen moet je doen als beheerder (die beperkt toegang heeft ingesteld). Niet als ‘gebruiker’.

Ik ben beheerder en kan de geschiedenis ook niet verwijderen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.