4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    campzzz

Bepaalde toetsen MacBook werken niet meer goed

Hallo iedereen.

Enkele toetsen op mijn toetsenbord van mijn zwarte Macbook werken niet meer naar behoren. De “m”-toets en de “shift”-toets werken alleen nog als ik er heel hard op duw. Zou dit probleem te maken kunnen hebben met stof onder het toetsenbord? Op welke manier zou ik dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    campzzz

Ik heb de toetsen die het niet meer goed dede uitgeklikt maar bij de shift-toets is iets fout gelopen. Blijkbaar zat de shift-toets ingedrukt en had ik een stuk plastiek afgebroken. Aangezien de shift-toets ingedrukt zat kon ik alleen nog maar in safe boot opstarten, tevens werd alles in hoofdletter gezet als ik iets wou typen. Heb mijn Macbook binnengedaan bij Switch in België. Het kost me nu bijna 190 euro :cry:

Ik heb mijn Macbook slechts 1,5 jaar maar er zit geen garantie meer op. Blijkbaar heb je maar 1 jaar als je koopt via de website van Apple. Is dit niet tegen de Europese wetgeving dat je 2 jaar garantie verplicht is op elektronica?

Bijdrager
    k-the-ripper

Of je nu wettelijk 1 jaar , 2 jaar of met Apple Care 3 jaar garantie hebt maakt volgens mij al geen drol meer uit.
    Je hebt zoals je zegt nu zelf je MacBook gesloopt door de toets er af te breken.

Geloof dat je met die werkwijze bij geen één fabrikant aan hoeft te kloppen om je garantie te claimen:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.