1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    DBLCreations

bepaalde bestanden gaan niet open in finder

Hello, sinds een goeie week geleden is mijn macbook pro gecrashed en heb nu een mac mini.

Ik wil nu bestanden zoals documenten van pages en afbeeldingen enz… overzetten naar mijn nieuwe mac…

Ik probeer dit dus te doen via mijn NAS die ik via het Finder venster bereik.

Het probleem dat ik eigenlijk tegenkom is dat ik sommige bestanden dus niet kan openen, er wordt gezegd dat het niet kan worden geopend (pages) bij een afbeelding zegt het dat het niet kan worden geopend omdat de afbeelding niet bestaat (hoewel ik zowel de afbeeldingen als de page documenten gewoon wel kan bekijken in de interface van synology… of als ik ze download kan het ook terug geopend worden… Maar waarom worden ze dan niet geopend als ik ze wil bereiken in het Finder venster? Iemand enig idee? de rechten staan allemaal goed, heb dit reeds nagekeken… en verder zou ik eigenlijk niet weten waarom het niet open gaat moet ik eerlijk zeggen.

De afbeelding of het page document dat niet opengaat laat ook geen voorvertoning zien, degene die wel geopend kunnen worden wel…

Ik zou ze natuurlijk allemaal gewoon kunnen downloaden vanuit mijn Synology interface… maar ik ben toch benieuwd naar het waarom dit zich voor doet… voor in de toekomst dan ook vooral. Iemand enig idee?

bedankt alvast op voorhand.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.