7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ferre40

Beolit 8 met Airfoil

Ik ben van plan om de Beolit 8 van B&O te kopen, is een draagbaar toestel die Airplay van Apple ondersteunt. Zo kan je rechtstreeks streamen vanuit je iPhone.
    Nu zou ik ook willen streamen vanuit mijn iMac naar de Beolit 8. Werkt Airfoil dan ook perfect om muziek Spotify of iTunes te streamen ?

Bijdrager
    belfortmac

iMac mid 2011 of nieuwer ondersteund volgens mij ook Airplay, of is hij ouder?

Bijdrager
    Apple9

Beste ferre40,

Bedoel je niet de Beolit 12?

Een Beolit 8 bestaat namelijk niet haha

Voor de rest werken Imac’s inderdaad met airplay, dus dat zit wel goed!

Bijdrager
    Buzz

Ik heb net een Libratone Zipp voor dit doel. Werkt prima met Airplay in iTunes en/of Airfoil vanaf elke Mac. Vanaf Lion of Mountain Lion kan je ook de audio van je Mac streamen zonder Airfoil of iTunes. Voor alleen audio hoeft het volgens mij niet eens een moderne Mac te zijn, zolang hij de nieuwere OS X maar aan kan. Je kan vanaf de Mac zelfs naar meerdere Airplay speakers tegelijk spelen. Met een iPhone kan dat helaas (nog) niet.

Bijdrager
    ferre40

Ja is idd Beolit 12.
    Dus is geen enkel probleem dat het zal werken.
    Dank voor de info.

Ga nog eens nakijken of mijn Mac (mid2011) ook zonder Airfoil streamt.

Bijdrager
    KarelWillem

Een iMac uit 2007, of zelfs eerder, streamt al probleemloos audio met AirPlay.

Dus dat zal met 2011 model ook geen probleem zijn.

Bijdrager
    Buzz

Inderdaad, Airplay audio streaming met iTunes kan al vanaf 2004, toen de eerste Airport Express uit kwam.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.