6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bento crasht bij nieuw record

Ik gebruik Bento al een hele tijd in samenwerking met mijn adresboek. Op deze manier kan ik alle gegevens van mijn patiënten bijhouden.

De laatste weken crasht Bento elke keer als ik een nieuw record (een nieuwe patiënt dus) toevoeg. Al vanaf ik de familienaam invul, blijft Bento hangen en moet ik geforceerd stoppen en daarna kan ik de rest invullen. Records bewerken gaat zonder problemen.

Ik zie ook dat Bento soms 100% CPU gebruikt waardoor de recente iMac heel warm wordt.

Bevoegdheden heb ik al hersteld en ik werk met alle recente updates en Lion.
    Kan iemand mij helpen want dit beperkt mijn werk voor het moment.

Moderator
    Night

I recall posters having problems with speed when they use a big iPhoto library in conjunction with Bento

Dit geldt ook i.c.m met een groot adressenbestand. (100% CPU)
    Bron: Filemaker forum

Bijdrager
    johnkeates

Bel de helpdesk ben Bento? Je betaalt toch ergens voor!

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik de laatste versie van Bento en heb maar 1 database.
    Ik zal de database proberen te exporteren en importeren maar ben hier altijd bang voor. Bento laat hier soms grote steken vallen.

Is er geen simpele herstel-optie om de database in orde te maken?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.