5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    gio5

benodigdheden voor het beheren van een website en domein

Kan iemand me vertellen wat ik nu eigenlijk nodig heb als ik een eigen website met eigen domeinnaam heb en er veel emails naartoe en vanaf worden gestuurd, Moet ik dan een eigen server etc hebben en hoe groot moeten die zijn . Ik moet namelijk weten wat ik allemaal nodig heb om een eigen site te beheren waarbij ook grote bestanden tegelijk verstuurd en bewerkt kunnen worden en veel mensen tegelijk een email kunnen ontvangen en geholpen kunnen worden.

Bijdrager
    lemmenspieter

Gewoon een hostingpakketje aankopen, je hoeft echt geen eigen server te installeren. Kijk eens waar de hostingprijzen goed zijn (kijk even op het forum, wordt al besproken).

Zorg dat je genoeg Disk space hebt en wat nog veel belangrijker is: zorg dat je genoeg bandbreedte hebt als je grote bestanden wilt verschepen…

Bijdrager
    David-Andrew

Ja, een hostingpakket zal vaak voldoende zijn.

Kijk eens op isp25.nl.

Daarnaast neem niet altijd de goedkoopste! Langzamere servers en slechte support komt er dan ook goedkoop bij.

Bijdrager
    computer space

Hosting regelt meestal alles. Kost geen drol en regelpanelen als DirectAdmin, Plesk of Cpanel geven alles in handen dat je nodig hebt, inclusief een applicatiekluis voor standaard PHP oplossingen.

Bijdrager
    gio5

Bedankt mensen, ik weet nu genoeg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.