11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Paul

Ben erg benieuwd: wie heeft G5 2 GHz dual?

Toevallig was ik in Hilversum gisteravond en liep dus RAF binnen: de party!
    Men had een 10.3% korting op alles in de winkel, dus ook op de G5. Op een G5 2.0 dual scheelt dat dus zo’n 325 euro (incl BTW prijs). Ik dacht; das mooi meegenomen en waarempel, men had zelfs 1 op voorraad. Ik vol ongeloof, omdat ik dacht dat deze G5 nog niet echt geleverd was…. dus wel? Zijn er al G5 2.0 duals geleverd? Heeft iemand er al een? Ik ben razend benieuwd…
    Helaas was deze net verkocht maar kon men de 31e een andere leveren… we’ll see… de 10,3% heb ik toch gekregen…

Greetz,

Paul

Bijdrager
    Zodiack

:mrgreen:
    10.3%, leuke actie
    Hoop dat heel gauw MacOs 50 uitkomt

Moderator
    Adriaan Mol

Ja, er zijn al dual 2GHz G5’s geleverd (helaas niet hier bij mij thuis)!

Bijdrager
    Macteach

Afgelopen dinsdag mijn 2 x 2Ghz G5 gekregen, gekocht bij X-Alt.
    So far, so good…
    Erg stille machine, maar af en toe gaan de ventilatoren (iets) harder draaien (lijkt wat op de mirrored doors G4 voor de firmware update).
    Draait naadloos nu met 10.3
    Enige ‘rare’: soms start de machine op (‘koude start’) maar blijven de monitoren zwart! Ik wacht even totdat de harde schijf niets meer doet (dus de machine is opgestart ook al kan ik het niet zien), dan Control-eject en de R intoetsen om de machine opnieuw te starten en dan gaat alles goed.

Bijdrager
    Paul

De ventilatoren gaan harder draaien wanneer de 2e processor geactiveerd wordt. Is dus normaal.

Ik ben benieuwd wanneer die van mij komt…… volgende week zei men… wow….

Bijdrager
    Macteach

>De ventilatoren gaan harder draaien wanneer de 2e processor geactiveerd wordt. Is dus normaal.

Zou niet best zijn, want dat zou betekenen dat de tweede processor niet altijd ‘aan’ staat! Dat is natuurlijk niet zo, wel moeten ze soms (beide dus!) ‘harder’ werken dan gaat de vintilator ietsje harder.

Bijdrager
    Sylvester

‘k Heb hem ook sinds gisteren afgehaald bij AppleCentre Maastricht, samen met Panther.

Bwaaa, echt snel is ie niet. Was meer tevreden met mijn G4/400

Bijdrager
    Paul
    ”Sylvester”

’k Heb hem ook sinds gisteren afgehaald bij AppleCentre Maastricht, samen met Panther.

Bwaaa, echt snel is ie niet. Was meer tevreden met mijn G4/400

zeg nu ff serieus…… dat kan toch niet wat je zegt? hoe kan het nu niet sneller zijn?????????
    ik ‘speelde’ ff met een 1,6 G5 en die was al bloedsnel vergeleken bij m’n 867 G4.

leg es uit…

Bijdrager
    Sylvester

Ha nee! Zeker niet serieus. Ik dacht : laten we even wat reaktie afwachten.
    Dat werkt gewoon supersnel. Ik heb hem nog niet volledig uitgetest, maar tot nu toe ben ik uiterst tevreden.

Om het kort te omschrijven : Je rilt en bibbert ervan!

Wel al wat probleempjes ontdekt, maar dat zou ook met Panther te maken kunnen hebben.

Bijdrager
    Paul
    ”Sylvester”

Ha nee! Zeker niet serieus. Ik dacht : laten we even wat reaktie afwachten.
    Dat werkt gewoon supersnel. Ik heb hem nog niet volledig uitgetest, maar tot nu toe ben ik uiterst tevreden.

Om het kort te omschrijven : Je rilt en bibbert ervan!

Wel al wat probleempjes ontdekt, maar dat zou ook met Panther te maken kunnen hebben.

Ppppppfffffffffffffffffffff, wat een opluchting…. die reactie heb je zeker gekregen :lol:
    een opluchting want ik heb toch ff z’n 3000 euro neergelegd voor dat beestje…… Pffffffffffffffff :wink:

Bijdrager
    Sylvester

kwestie van de spanning erin te houden!:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.