7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Vilscon

Bemachtigen van een iPhone 7 in Engeland: hoe?

Per 23 september vertrek ik voor een weekend naar Londen. Morgen, op moment van schrijven, presenteert Apple de iPhone 7 en zal naar alle waarschijnlijkheid dan volgende week vrijdag (16 september) uitbrengen in de primaire landen (USA, Duitsland, Engeland, etc.). As far as I know zijn de dagen ná de launchday altijd relatief rustig, zeker een week later. Toch vraag ik mij af:

Hoe kan je in Engeland (Londen) het beste een iPhone 7 bemachtigen?

Ik kan mij 2 jaar geleden nog het reservering systeem nog herinneren. Lijkt mij dat dát dit jaar ook zal worden ingezet.
    Maar verder hoopte ik of er nog mensen zijn die tips hebben om met zekerheid 25 september met een iPhone 7 terug te reizen.

En genieten van de koers van de Pond:-D

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Vilscon.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Vilscon.

Bijdrager
    Rensvw

Je weet nog geen eens zeker hoe die eruit ziet en hoe die is? Hoezo weet je nu al dat je hem gaat kopen?

Bijdrager
    Vilscon
    Rensvw op 06 september 2016

Je weet nog geen eens zeker hoe die eruit ziet en hoe die is? Hoezo weet je nu al dat je hem gaat kopen?

Ik heb nu een 6+, dus nu twee jaar later is deze in mijn ogen aan vervangen toe. Gezien de geschiedenis qua verschillen tussen twee jaar in toestellen bij Apple en alle geruchten bij elkaar ben ik voldoende overtuigd om ‘m te nemen. Er zijn overigens maar zéér weinig producten bij Apple dat zelfs bij één update later een downgrade blijkt te zijn. Ja, ik koop zelfs blind een iPhone. Gewoon overtuigd door de consistente kwaliteit.

Overigens, ik zou sowieso naar Londen gaan, don’t worry. Het is niet (alleen) voor de iPhone.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Vilscon.

Bijdrager
    Shmoo

Moet dat dan? Er zijn ook gewoon fans. Er zijn ook mensen die kopen een shirtje van hun voetbalclubje ongeacht hoe het uitziet. Of een cd van een artiest terwijl deze mogelijk niet goed kan zingen.

ZwarteVibes is gewoon een mega fan, die moeten er ook zijn.

Bijdrager
    koen

Mooi woord trouwens, ‘bemachtigen’.:nerd:

Bijdrager
    SvS

Gewoon even vanavond afwachten en misschien krijg je je antwoord dan.
    Wel spannend. Ken je iemand die in Londen woont? Misschien via die persoon reserveren en hem betalen. Anders weet ik het ook niet.

Bijdrager
    schnhvn

ik woon er…

We wachten even af wat er gaat komen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.