7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mrwhoopie

Beltoon maken en op de iPhone krijgen

Vroeger (toen veel beter was) gebruikte ik Audiko om beltonen te maken en op de iPhone te krijgen dit was vrij eenvoudig.Echter Audiko werkt voor geen meter meer en ik zou toch graag iets persoonlijks maken.Zijn er nieuwe App’s of tools?Want ik heb er een tijdje terug gekocht maar ook deze werkte niet meer.

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    csteelooper

Lekker ingewikkeld @TheBigZ… Makkelijker: Neem een willekeurig lied dat je leuk vindt en open het in bijvoorbeeld Audacity. Zorg dat je daarvan 30 seconden overhoudt (bijvoorbeeld een (deel van een) refrein). Sla dit op als een .M4A-bestand. Wijzig de extensie vervolgens in .M4R en synchroniseer het bestand naar je telefoon. Voilà.

Bijdrager
    Mrwhoopie

<p class=”cite”>csteelooper op 5 februari 2020 om 07:54</p>
    Lekker ingewikkeld @TheBigZ… Makkelijker: Neem een willekeurig lied dat je leuk vindt en open het in bijvoorbeeld Audacity. Zorg dat je daarvan 30 seconden overhoudt (bijvoorbeeld een (deel van een) refrein). Sla dit op als een .M4A-bestand. Wijzig de extensie vervolgens in .M4R en synchroniseer het bestand naar je telefoon. Voilà.

Ok bedankt, kan ik via airdrop de beltoon ook naar de iPhone sturen?

Moderator
    Night

Als je bereid bent door de advertenties het bos niet meer te zien, zijn er nog wel gratis apps die het ook kunnen hoor, zoals

https://apps.apple.com/us/app/ringtones-for-iphone-music/id380908399

https://apps.apple.com/us/app/free-ringtone-maker/id415873093?mt=12

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Mrwhoopie op 5 februari 2020 om 20:05</p>

<p class=”cite”>csteelooper op 5 februari 2020 om 07:54</p>

Ok bedankt, kan ik via airdrop de beltoon ook naar de iPhone sturen?

Helaas niet. De Muziekbibliotheek (beltonen zijn daar onderdeel van) op een iPhone is officieel alleen toegankelijk via iTunes(/Muziek in Catalina). Er zijn wel andere apps voor PC en Mac zodat je iTunes/diens opvolger niet hoeft te gebruiken, maar die werken over het algemeen niet meer met iOS13 en/of de huidige modellen iDevice…

@Night die apps maken je ringtones, maar zetten hem ook niet op de juiste plaats op je iPhone…

Bijdrager
    Ome Kor

Betekend dat, dat je met Catalina niet meer met iMazing beltonen op een iPhone (met iOS 13) kunt zetten, zoals ik dat nu wel met Mojave kan? Als dat zo is, dan nog een reden om niet te updaten.

Met iMazing is het makkelijk, je verbind het met de iPhone, sleept een m4r-bestand naar Ringtones en het wordt naar je iPhone gekopieerd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.