3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Frank en Renske

Beltonen en synchroniseren

Het werd eens tijd om iets met beltonen te doen. Tot nu toe echter zonder succes. Misschien kan iemand me helpen.

Het eerste wat ik heb geprobeerd is het maken van een beltoon van een leidjes dat ik heb gekocht via de iTunes store. CTRL-click, maak beltoon aan. Dit eindigt in de melding:

iTunes kan geen verbinding maken met de iTunes store. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556) Controleer of de netwerkverbinding actief is en probeer het opnieuw.

Met de verbinding is niks mis en zelfs na een complete reboot (een mens probeert eens wat) is het resultaat hetzelfde.

Tweede onderneming was mezelf te abonneren op de http://aringtoneaday.com/ podcast.het downloaden van alle beltonen, staan ze onder podcasts en ze staan keurig in het mapje ‘Beltonen’ in mijn iTunes. In de settings van mijn iPhone heb ik aangegeven dat alle beltonen moeten worden gesynchroniseerd. Na synchronisatie staan de beltonen echter niet in het mapje ‘Beltonen’van mijn iPhone, noch kan ik ze vinden in mijn iPhone zelf, bij het instellen van mijn beltoon inder instellingen, geluiden, beltoon.

Doe ik iets verkeerd, werkt er iets niet goed, zie ik iets over het hoofd… of, of, of….?

Dank,

Frank

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    Pieterr

Geen ringtone proberen te kopen in de iTunes Store, maar er gewoon zelf eentje maken met Garageband:
    Aangepaste ringtones maken met GarageBand

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.