18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Doney

Belstatus uit de App Store?

Beste OMT’ers,

Het is mij opgevallen dat Belstatus niet meer in de App-Store is te vinden.
    Ik heb hem zelf op mijn iPhone staan, maar ik krijg geen gegevens te zien.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Bijdrager
    formulefan

die is volgens mij tijdelijk uit de store gehaald omdat t-mobile aan het klooien zijn met de belstatus. Die werkt namelijk al een tijdje niet meer. Als die weer werkt komt hij weer in de store.

Zover ik weet hoor, maar correct me if i’m wrong.

Bijdrager
    Ian83

Er zijn al sinds begin juli zogenaamde werkzaamheden bij T-Mobile waardoor de belstatus info niet verkrijgbaar is (ook niet via My T-Mobile!). T-Mobile heeft nu op haar website staan dat vanaf 5 augustus de informatie weer beschikbaar wordt (dus nog twee nachtjes geduld ;)).
    Edit: @formulfan: je zit niet ver bezijden de waarheid.

Bijdrager
    The JM

Hmm, ik kan ‘m ook niet meer vinden. Maar op hun site zeggen ze wel nog gewoon dat hij te koop is, inclusief een niet-werkende link naar de iTunes Store. Heb je al eens op hun support-pagina gekeken? Misschien staat daar jouw probleem bij.

Bijdrager
    Ian83

Ik heb een persoonlijke bericht van de ontwikkelaar gehad, dat de app uit verwijderd is i.v.m. het onderhoud bij T-Mobile. Geloof me: de app is echt niet aanwezig op de iTunes Store.

Bijdrager
    Doney

Heb al gekeken op hun website, ja.
    Maargoed, nog 2 nachtjes slapen dus:)

Bijdrager
    error

Op de site staat:

BELSTATUS OPNIEUW VERWIJDERD UIT DE APP STORE

(30 juli 2009) P-Edge media heeft de applicatie “Belstatus” opnieuw uit de App Store verwijderd.
    T-Mobile heeft vannacht en vanochtend de belstatus gegevens op de website opnieuw uitgeschakeld. Hierdoor kan de Belstatus applicatie van P-Edge media niet goed werken.

Daarnaast werden enkele accounts door versie 2.5 niet meer goed weergegeven.

Versie 2.6 wordt over 10-14 dagen verwacht in de App Store. Naar verwachting zijn de diensten van T-Mobile dan ook weer hervat.

De zakelijke abonnementen die in versie 2.4 bij toeval wel werkten, zullen in versie 2.6 weer werken.

Meer informatie op de support pagina van de Belstatus applicatie.

Half augustus dus… wellicht… (ben bang van niet).

Aluhoedje: wellicht wil T-Mobile helemaal niet dat je te eenvoudig inzage hebt in je belstatus. Hoe vager het is hoe sneller je door je bundel bent hoe meer euro’s voor T-Mobile.

Bijdrager
    BrontoByte

Mocht je vanavond nog willen lachen, bezoek het T-Mobile Forum dan eens. Wat een niveau…

Bijdrager
    Gloaming

:? Tjah..

Bijdrager
    Doney

Hij is nog niet terug in de App Store, maar hij werkt hier wel weer! :)

Bijdrager
    Bart01

Hij was weer terug met een nieuwe versie, die ook werkte. En toen is hij er wéér uitgehaald.

En nu werkt hij al niet meer sinds 29 juli. Erg jammer, maar ik heb geduld en laat hem er gewoon op:)

Bijdrager
    syrius

Belstatus is nog steeds niet verkrijgbaar in de AppStore en het is inmiddels al weer een maand sinds de vorige post. Ik mis de applicatie erg. Nu heb ik al een maand of twee en niet-werkende applicatie op mijn iPhone, een applicatie die ik toen hij nog wél werkte, erg veel gebruikte.
    Is er iemand die enig idee heeft wanneer (en of!) de applicatie weer terugkeert in de AppStore?

Bijdrager
    awesomemac

Heeft niets met de Belstatus op zich te maken maar met T-Mobile die blijkbaar maanden (!!!) nodig heeft om hun belstatus in orde te krijgen. Hiervan haalt de app Bellstatus de info.

Bijdrager
    Saul

Volgens een reactie van de T-Mobile klantenservice komt de belstatus in oktober [!!!] pas weer beschikbaar. Blijkbaar heeft T-Mobile er geen enkel belang bij om de belstatus online te houden, anders had men er ongetwijfeld meer prioriteit aan gegeven. Ik vind het overigens wel heel erg opmerkelijk dat dit [onderhoud???] precies in de vakantieperiode gebeurd, wanneer het zakelijk bellen afneemt en er vooral veel van en naar het buitenland gebeld wordt, waar meer op verdiend wordt en waardoor de kosten van het bellen doorgaans hoger oplopen en moeilijker in te schatten zijn. Het riekt toch haast naar kwade opzet zou je, zo redenerende, kunnen zeggen.

Bijdrager
    awesomemac

Wat ik gewoon vreemd vindt is: Ze kunnen je wel maandelijks een factuur sturen met daarin de hoeveelheid smsjes die je verzonden hebt en hoeveel je gebeld hebt. Dus wordt ergens bij gehouden. Waarom kan dit niet worden gekoppeld aan een Belstatus?

Bijdrager
    cmug

Ik erger mij al tijden aan dat T-mobile deze functie niet werkende krijgt. Op de website van T-mobile hebben ze het forum met deze vraag op slot gezet. Geopend op 4 mei, daar staan >100 reacties. En begrijpelijk alle niet even enthousiast. Dat de iPhone app niet werkt is knullig, maar tot daar aan toe. Maar dat ik ook niet op de T-mobile website mijn gegevens niet kan opvragen is super irritant .

Bijdrager
    MrJvG
    ”awesomemac”

Wat ik gewoon vreemd vindt is: Ze kunnen je wel maandelijks een factuur sturen met daarin de hoeveelheid smsjes die je verzonden hebt en hoeveel je gebeld hebt. Dus wordt ergens bij gehouden. Waarom kan dit niet worden gekoppeld aan een Belstatus?

Haha als ze dat nou ook eens goed konden!!
    Ik heb vorige week mijn factuur binnen gekregen en of ik deze voor 12 september wil betalen (gebruik acceptgiro, slechte ervaring met automatisch incasso), terwijl mijn vorige factuur voor 22 augustus betaald moest worden, kreeg de factuur van juli ook pas rond de 14de binnen.

Maar goed dat is 1 ding, wat ik nu toch op mijn factuur zie staan, slaat alles!
    Ik heb nog belminuten over, staat netjes op de factuur vermeld en mijn nieuw tegoed klopt verder ook wel, MAAR bij Gebruikskosten buiten bundel staat dat ik Binnen Nederland 14 minuten heb gebeld!!

Ja hoe kan dit nou als ik nog belminuten over heb??!! Gebeld met T-Mobile wordt volgende maand gecrediteerd!

DUS IEDEREEN –> CONTROLEER DUS GOED JE FACTUUR!!

Ik begrijp dat de dienst van hoeveel belminuten je hebt op de website een extra dienst is, maar dat zelfs een klantenservice je geen saldo kan geven vind ik ronduit schandalig!!

Ik vind dat organisaties zoals de Consumentenbond zich wel erg stil houdt en allang opheldering had moeten vragen.
    Stel nou dat een prepaid klant zijn beltegoed niet op kan vragen, nou dan was iedereen over T-Mobile gevallen, maar hier komen ze mee weg!

Bijdrager
    Kameeri

*Gaat morgen meteen factuur controleren…*

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.