6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    proggie

Belsignaal probleem

Hi,

Heb sinds december een iPhone 4S in mijn bezit, maar heb sinds 2 weken problemen met mijn ‘belsignaal’. Elke keer wanneer ik hem uit vergrendeling haal komt het schermpje van belsignaal op. Vaak kan ik deze met behulp van de – toets aan de zijkant zachter zetten zodat het weggaat. Maar soms gaat dit niet en blijft het geluid gewoon vermeerderen (alsof iemand erop drukt). Dit met als gevolg dat het schermpje blijft staan.

Weet er iemand raad met dit probleem?

Bijdrager
    iHam

Heb je een hoesje dat druk levert op de + knop?

Bijdrager
    proggie

Heb je een hoesje dat druk levert op de + knop?

Heb sinds vorige week een Sena Ultraslim Pouch for iPhone 4(S) gekocht, is compatibel met iPhone 4S volgens de verpakking! Dus normaal zou dat toch geen probleem mogen geven of vergis ik me?

Bijdrager
    iHam

Nee, die heeft er niets mee te maken. Sluit hem aan op je computer en herstel hem eens. Misschien levert dat wat op.

Bijdrager
    proggie

Nee, die heeft er niets mee te maken. Sluit hem aan op je computer en herstel hem eens. Misschien levert dat wat op.

Nog steeds hetzelfde probleem, heb ook veel last van mijn batterij! Ik denk dat ik hem eens moet binnen doen en een nieuwe vragen…

Bijdrager
    smalle50

Vragen staat vrij, maar ze gaan deze gewoon opsturen voor herstelling vrees ik!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.