6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Belsignaal gaat zachter

Als ik mijn belsignaal op zijn hardst zet en later weer ga kijken staat hij weer zachter, zonder dat ik hem zachter heb gezet.
    Dit is al een aantal keren voorgekomen, weet iemand hoe dit komt of heeft iemand dit probleem ook?

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

heb ik ook gehad.. als je muziek geluisterd hebt. en daarbij je muziek zachter heb gezet. dan onthoud hij deze instellingen en past hij daarbij ook je belsignaal aan.

tenminste dit is bij mij het geval.

Bijdrager
    Maarten ter Horst

Nee, zo werkt het niet. Er worden door de iPhone verschillende volumes onthouden voor 1) muziek op oortjes, 2) muziek uit luidspreker en 3} beltoon. Als je het volume instelt terwijl je muziek aan het lusteren bent, stel je dus een ander volume in dan wanneer je geen muziek aan het luisteren bent. En als je het muziekvolume instelt terwijl je je oortjes er in geplugd hebt, stel je een ander volume in dan wanneer dat niet het geval is. Probeer het maar eens uit.

Heel ingewikkeld, maar wel heel handig dus.

Bijdrager
    Statenweg
    ”Maurits

tenminste dit is bij mij het geval.

Iedere iPhone werkt hetzelfde.

Slim gezien Maarten!

@hamersvelt
    : Weet je zeker dat het dezelfde volumeinstelling betreft onder dezelfde omstandigheden?

Bijdrager
    hamersvelt

Iki ga het nog eens checken, maar ik zag net dat het volume weer lager staat dan dat ik hem heb ingesteld.

Geblokkeerd
    Breuf

Ik heb al enkele keren gemerkt dat als ik het volume van mijn ringtone had aangepast en ik de volgende dag mijn iPhone weer aanzette, het volume weer op de oorspronkelijke volumesterkte stond.
    Iemand dit ook gemerkt? Is dit een bug?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.