15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Fata

belprogramma voor mac?

goedenavond,

zijn er ook voor de mac belprogramma’s zoals internetcalls en voipbuster (deze zijn alleen voor windows).??

skype ken ik alleen maar die is niet gratis naar vaste nummers.

Bijdrager
    madcat

voipbuster is niet gratis hoor (als je de kleine lettertjes leest) en tot zover ik weet is er geen enkel programma waarmee je gratis naar een “echte” telefoon kan bellen.

Skype is relatief goedkoop.

Bijdrager
    Napsju

Megafon kan met SIP accounts werken. Echt geweldig is het niet….

Bijdrager
    mac-hans

Met X-lite kan je ook op de Mac werken, ik gebruik deze samen met Sipdiscount: http://www.sipdiscount.com dat is niet gratis maar goedkoper nog dan Skype.
    Ik bel bijv. voor €0,0115 naar Thailand mobiel en voor hetzelfde bedrag naar vaste telefoon hier in Nederland.
    Op Sipdiscount kan je als Mac-gebruiker een account aanmaken, bij alle andere VoIP aanbieders kan dit alleen op een Windoos machine, vandaar mijn keuze.
    Soms is de geluidskwaliteit wat minder naar Thailand, dan probeer ik het even met Skype-out.
    In Nederland is de geluidskwaliteit gewoon goed.

Bijdrager
    Donnie Darko
    Bijdrager
    gipsman

Gizmo is OK.
    Is zelfs min of meer op Mac gericht.

Inactief
    Anoniem

http://www.call4mac.com/iSoftphone

Een iPhone look a like SIP softphone…. kan je gebruiken voor bijvoorbeeld
    Voipbuster of in combinatie met Asterisk PBX.

Bijdrager
    Fata

als ik gizmo gebruik horen mensen mij wel maar ik hun niet…. (bij lokale gesprekken)

Bijdrager
    Xigh

http://www.call4mac.com/iSoftphone

Een iPhone look a like SIP softphone…. kan je gebruiken voor bijvoorbeeld
    Voipbuster of in combinatie met Asterisk PBX.

Wonderbaarlijk, ze hebben niets verandert.

Bijdrager
    MedahOSX

Is er ook een manier om een nederlands nummer te krijgen met VOIP? Zoals dus met voipbuster kan. Skype heeft wel skypeIn, maar helaas geen nederlandse nummers. Is het mogenlijk om via windows bijvoorbeeld voipbuster te installeren, een account aan te maken en de server gebruiken in een alternatieve mac client?

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”MedahOSX”

Is het mogenlijk om via windows bijvoorbeeld voipbuster te installeren, een account aan te maken en de server gebruiken in een alternatieve mac client?

Ja dat kan. Het adres van de SIP server staat meestal op de site.

Bijdrager
    Doede

Hallo allemaal, aangezien hier ’t programma Megafon wordt genoemd, zoek ik jullie hulp bij ’t verwijderen ervan. Ooit heb ik ’t geinstalleerd, toen verwijderd en nu is er een ‘probleempje’. Steeds als ik Dashboard of Adresboek opstart, zoekt mijn Mac het programma Megafon, maar kan het natuurlijk niet vinden. Hoe kan ik dit nu definitief verwijderen? Heb oa CallWave SMS als widget geinstalleerd, kan ’t daarmee te maken hebben?

Graag zou ik die zoektocht naar de applicatie weg hebben. Nu zoekt-ie zo’n 15 seconden, wat ik ergerlijk vind worden. Wie weet waar deze extentie/ plugin staat in het systeem?

NB 1: Spotlight vindt niets
    NB 2: Megafon is nu via de site van iSoftPhone te vinden, maar heet nu dus iSoftphone. Dit programma kun je helaas niet installeren om te proberen Megafon te verwijderen.

Bijdrager
    Doede

Schopje – om mijn vraag opnieuw onder de aandacht te brengen.

Bijdrager
    Doede

Bij toeval gevonden: ~/bibliotheek/Address Book Plug-Ins/MFDialPlugin.scpt

Opgelost dus!

Bijdrager
    Doede

Bij toeval gevonden: ~/bibliotheek/Address Book Plug-Ins/MFDialPlugin.scpt

Opgelost dus!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.