14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    Meneerkaka

bellen via je ipad

hallo,

sinds ios 8 is er natuurlijk de functie handoff, waarmee je de telefoon gesprekken van je iphone kan opnemen via je andere idevices (in mijn geval ipad) ook zou je telefoongesprekken kunnen voeren via je ipad.

nu is alleen de vraag hoe, want binnenkomende telefoongesprekken op mijn iphone komen ook op mijn ipad binnen, alleen ik kan niet bellen via mijn ipad.

heeft iemand een idee wat je hiervoor moet aanzetten?

Bijdrager
    NielsDam

Kun je het gesprek niet opnemen of kun je niet een gesprek starten vanaf je iPad?

Bijdrager
    Meneerkaka

het gesprek niet starten vanaf m’n ipad

Bijdrager
    GoeieDag

Hoe start je een gesprek op de iPad? En welke foutmelding of zo krijg je dan? Heb je je iPad al een herstart gegeven. Uitloggen en weer inloggen in de iCloud wil ook wel eens helpen.

Bijdrager
    Meneerkaka

ik heb al een keer opnieuw ingelogd en net ook een reboot gedaan, alleen dat helpt niet, gesprek starten doe ik via verschillende manieren, via de facetime app, via de contacten app en ook via een telefoonnummer op internet, telefoon nummer op internet werkt niet (geeft ook geen foutmelding) en via contacten of facetime geeft hij niet eens een telefoontje weer,

Bijdrager
    GoeieDag

Voldoet de hardware aan de eis?
    => Continuity features are available on iPhone 5 or later, iPad (4th generation), iPad Air, iPad mini, iPad mini with Retina display, and iPod touch (5th generation).

Misschien kun je hier nog een oplossing vinden: http://support.apple.com/en-us/HT6337

Bijdrager
    Meneerkaka

ìs het nodig om wifi calling aan te zetten voor deze functie, want ik zie die niet in mijn settings staan en op die support pagina staat dat je het wel moet aanzetten

Bijdrager
    SunKeeper

Hoe oud is de iPad?

Bijdrager
    GoeieDag
    Meneerkaka op 29 november 2014

ìs het nodig om wifi calling aan te zetten voor deze functie, want ik zie die niet in mijn settings staan en op die support pagina staat dat je het wel moet aanzetten

Er staat: Wi-Fi Calling moet AFSTAAN!!!
    En dat jij die functie niet vind komt omdat wij dat niet kennen.

Wi-Fi calling is available for T-Mobile in the United States. You need an iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 6, or iPhone 6 Plus. Your device needs to be using iOS 8 and have a Wi-Fi Internet connection.

Bijdrager
    NielsDam

Heb je bij FaceTime ‘via mobiel netwerk iPhone’ aanstaan?

Bijdrager
    GoeieDag

Ja; hoezo?

Bijdrager
    NielsDam

Hoezo? Daarom!

Nee even geen geintjes, omdat dat moet aanstaan om te kunnen bellen vanaf je iPad. Dit moet zowel op je iPhone als iPad aanstaan. Volg even deze gids en probeer je accounts uit te loggen, te herstarten en weer in te loggen: http://www.appletips.nl/ios-8-gesprekken-voeren-via-je-ipad-of-ipod-touch-continuity/

En uiteraard moet je een iPad hebben die de functie ondersteunt (maar aangezien je gesprekken kunt ontvangen ga ik er vanuit dat je deze hebt).

Bijdrager
    Meneerkaka

Ik heb de ipad air, dus daar kon het niet aan liggen, maar het is gelukt, iedereen bedankt voor de hulp

Bijdrager
    GoeieDag

Sorry Niels, dacht dat jouw vraag van de TS (Meneerkaka) kwam.

@meneerkaka: fijn dat het is gelukt. Maar vertel dan ook ff wat de oplossing was, aub.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.