7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jujuke

[Opgelost] Bellen van iPhone 8 naar 6S en vice versa

Hi,

Ik zit met het volgende probleem. Sinds kort heb ik een iPhone 8 aangeschaft en mijn 6S doorgegeven aan mijn zoon. De 6S kreeg uiteraard een reset naar fabrieksinstellingen en een nieuwe sim card met bijbehorend nummer. Tot daar alles goed. Het probleem zit hem in het bellen (en sms’en). Met mijn iPhone 8 kan ik naar mijn zoon op de 6S bellen. Deze laatste gaat over en kan het gesprek aannemen. Maar omgekeerd gaat dit helemaal niet. Wanneer mijn zoon mij belt hoort hij eenmaal bellen, terwijl er op mijn toestel niets gebeurt, waarna hij steeds de voice mail krijgt. Wie weet waar dit aan kan liggen. Of hoe je dit kan oplossen? Alle tips en suggesties welkom!

Thx,

J.

Bijdrager
    JJmac

Per ongeluk voicemail aangezet op iPhone 8!

Geblokkeerd
    Anoniem

Opvallend dat mensen problemen hebben met bellen.

iPhone 7 phone app werkt niet

Bijdrager
    Jujuke

<p class=”cite”>JJmac op 23 oktober 2018 om 22:59</p>
    Per ongeluk voicemail aangezet op iPhone 8!

Nee, want andere nummers kunnen mij zonder problemen bereiken 😞

Bijdrager
    fixar

Staat er misschien een nummerblokkade aan voor zijn nummer?  (onder adresboek per ongeluk ‘blokkeer deze beller’ aangeklikt?)

Bijdrager
    Jujuke

<p class=”cite”>fixar op 27 oktober 2018 om 11:58</p>
    Staat er misschien een nummerblokkade aan voor zijn nummer?  (onder adresboek per ongeluk ‘blokkeer deze beller’ aangeklikt?)

Idd, dat was het! Hoe dat ik daar keer op keer heb over gekeken 😖. Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    fixar

Graag gedaan… Soms zit het in hele simpele dingen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.