12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Aardsengel

"Belknop" voor een persoon op je desktop naast app iconen

Weet iemand of het mogelijk is een “knop” tussen de apps te zetten waarmee je bijvoorbeeld direct je vriendin of een vriend kunt bellen?

Bijdrager
    bennie

Hoi,

In de app store zit een app die face buttons heet geloof ik. Er zijn ook vast wel gratis varianten.

groetjes!

Ben

Bijdrager
    nookie

Uieraard is dat beschikbaar.

Je was zelf niet tot het idee gekomen om ”Call my friend” of ”Speed dial” in de zoekfunctie van de Appstore in te tikken?

Waar is de creativiteit gebleven….

Bijdrager
    Thoomas

Ook met termen zoals gewoon “dial” en zelfs “direct dial” vind je dezelfde soort programma’s. Eerlijk gezegd was het dus inderdaad niet zo moeilijk om deze programma’s te vinden, net zoals nookie al aangaf.

Bijdrager
    Chorro
    Bijdrager
    Aardsengel

Thnx voor de tips.

Creativiteit, wat is dat?:lol:

Bijdrager
    michelvdb

Iets wat degene die het heeft niet kwijt wil en hij die het niet heeft nooit zal vinden. :sarcastic:

Bijdrager
    Chorro

Sinds iOS 4.2 is het ook mogelijk om het gewoon zonder een extra app te doen en kun je meerdere aanmaken, zie hier

Bijdrager
    Thoomas

Hé bedankt, handige tip! Het werkt zo te zien ook op iOS 4.1, het is dus niet een speciaal truukje van iOS 4.2.

Bijdrager
    Chorro

Ahh… Okee, ik weet dat het met 3.1.3 niet mogelijk is.

Bijdrager
    Aardsengel

Thnx voor de tip, ik heb een Android telefoon nodig. Daar zit de functie ingebouwd. Druk je op een icoontje, plop: bellen, sms’en, alles onder 1 knop.:-)

Bijdrager
    Chorro

Alsof het bij een iPhone zo moeilijk is met de favorieten en de optie die ik daarnet aankaartte. Moet zeggen dat ik beide nooit gebruik en ik altijd via m’n contacten iemand bel.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.