10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Beathoven

Belkin 54G aanbevolen voor OS X :/

Omdat m’n pa een goede wifi USB adapter zocht die door OS X ondersteunt wordt en hij eigenlijk niks van dit soort apparaten weet heb ik gisteren even voor hem telefonisch contact opgenomen met de Apple dealer Dalsheim in Leeuwarden. Daar wisten ze me te vertellen dat ze deze wel op voorraad hadden en ja hoor ook voor OS X.

Vandaag m’n pa er heen met een briefje waar op stond wat hij moest hebben, heeft nog 2x duidelijk gezegd dat het ‘wel’ door Mac OS X ondersteunt moest worden (lijkt me bij een Applezaak een overbodige opmerking, maar goed) de verkoper garandeerde het. En…wat krijgt hij mee.. een 54G adapter van Belkin die volgens de verpakking alleen door Windows 98, 2000, ME en XP wordt ondersteunt.:x

plug en play kan ik wel vergeten, er gebeurt helemaal niks en er is ook nergens iets te vinden over OS X icm deze adapter.Zijn hier nog oplossingen zodat hij na veel kunst en vliegwerk misschien nog kan draaien of wordt het een retourtje afzender.

Bijdrager
    Nikita

Retour afzender met een dikke klacht dat ze goeie producten moetenleveren… Zeker voor een Apple zaak :x

Bijdrager
    ram0n

belkin werkt volgens mij wel met belkin hoor!

Misschien staat het gewoon niet op de verpakking !
    Mijn ouders hebben ook belkin en dat werkt perfect in combinatie met mijn pb met osX

Bijdrager
    Marc

Heb zelf buiten een airport en Airportexpress, een belkin accespoint, een pckaart voor de pbook en een pcikaart voor een g4, en dit alles werkt perfect samen en wordt ook herkent als airport.

Bijdrager
    Ldd-tje

Bij mij thuis een wireless Belkin Router 54g, werkt als een tierelier met OS X.
    Hier een lijstje van adapters die werken onder OS X:
    http://home.earthlink.net/~metaphyzx/Wireless.htm

en als het om de nieuwste USB Belkin FD7050 adapter gaat:
    http://www.belkin.com/support/download/downloaddetails.asp?download=1624&lang=1

Bijdrager
    Beathoven

en als het om de nieuwste USB Belkin FD7050 adapter gaat:
    http://www.belkin.com/support/download/downloaddetails.asp?download=1624&lang=1

GEWELDIG!!

stom van me dat ik daar zelf nog niet gekeken had, maar goed.. hij werkt en m’n pa is er heel blij mee.. daar gaat het om!

muchas gracias :finderoud:

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Hij zou toch echt moeten werken, dat het niet op de verpakking staat zegt niet alles.
    zoek maar eens op het forum, er zijn meerdere mensen hier die hem gebruiken.

Bijdrager
    Beathoven

Hij werkt ook nu;)

hee maar echt duidelijk was het niet en ik vind het geen service dat ze er niet even bijvermeld hebben dat we maar op de belkin website moesten kijken voor OS X drivers. Een beetje Apple store brand zelf even een cdtje erbij. Tenminste, zo deden we dat bij Norrod als iemand om een apparaat voor een specifiek OS vroeg waarvan de driver niet standaard meegeleverd werd.

Bijdrager
    MacLeon

d-link vind ik beter werken op het moment, dwl-120 of dwl-122 zoiets.

oh ja en sorry als ik het zeg, maar ik vind dalsheim geen apple dealer, al mag ie zich wel zo noemen.

Bijdrager
    Petje
    ”MacLeon”

d-link vind ik beter werken op het moment, dwl-120 of dwl-122 zoiets.

oh ja en sorry als ik het zeg, maar ik vind dalsheim geen apple dealer, al mag ie zich wel zo noemen.

Dat kan ik mij niet vooirstellen, omdat d-link maar 11mb is terwijl Belkin 54mb snel is.

dus…..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.