7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rik de Belg

Belgische telefoon operator voor mijn iPhone

Ik zie door het bos de bomen niet meer:-(
    Wil een abonnement nemen bij Proximus of Mobistar voor m’n iPhone.

Zijn er hier leden die tevreden zijn en mij iets kunnen aanraden?
    Ik bel niet veel, sms wel veel, en wil mijn iPhone ook op 3G netwerk gebruiken, maar beperkt.

Alvast bedankt !

Bijdrager
    Napsju

Informeer eens bij je buren naar de dekking van beide netwerken. Baseer daar je keuze op.

Bijdrager
    Sample

Als je niet veel 3G data verbruikt raad ik Scarlet Mobile 3G aan. Dit gaat via het Proximus netwerk, en je betaalt enkel wat je verbruikt. Bij Mobistar en Proximus zijn de formules veel ingewikkelder en betaal je een pack van bv. 200 MB die je dan per maand MOET vebruiken.
    Scarlet Mobile 3G is relatief goedkoop, zeker voor SMS en 3G. Voor meer info stuur ik je graag naar http://www.scarlet.be/nl/mobile3g
    Een Scarlet Mobile 3G abo kost standalone 5 EUR / maand. Indien je al internet of telefonie via Scarlet hebt is dit een gratis optie bij je bestaande internet/telefonie-abo.

PS: Ik heb zelf een iPhone met Mobile 3G, gebruik weinig 3G en ben heel tevreden van het bereik en de tarieven.:)

Groetjes,
    Sam

Bijdrager
    VAW

Ik zelf zit bij Mobistar. 3G dekking hier in het Antwerpse is zeer goed, maar ga je een beetje buiten de stedelijke gebieden dan zit je al gauw op Edge.

Nu goed, ik heb een abonnement My10: 10 euro in de maand. Dit houdt in 1000 gratis smsjes en dan 10 euro belwaarde voor te bellen ;). Daarbovenop betaal ik nog 12 euro/maand voor 200MB (is zeker voldoende) data.

Ik ben er best tevreden mee :).

Bijdrager
    Mich

check dit eens http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=143146&highlight=datapakket
    voorlopig zit mobilevikings nog op edge (2.5G) omdat ze samenwerken met base, maar ik heb inside informatie te pakken gekregen dat ze “binnenkort” (ik denk dit jaar nog) gaan overschakelen naar 3G of meer waarschijnlijker direct naar 4G.

het is wel invite-only dus als je geintreseerd bent, stuur me dan een berichtje, ik heb wel nog enkele code’s

Bijdrager
    Gunther_S

Yep, Mobile Vikings is inderdaad een aanrader. Ik gebruik het zelf ook op mijn iPhone 3G.
    Het gebruikt inderdaad voorlopig nog EDGE maar het werkt eigenlijk wel vrij snel moet ik zeggen.
    Je krijgt dan 1GB data per maand en 1000 gratis sms’jes voor 15€ per maand.
    Dat kan geen enkele andere operator in België overtreffen.

Als je een invitation code wil, PM me maar;-)

Bijdrager
    Paint.It.Black

Ik overweeg dit abbo: http://business.mobistar.be/go/nl/soho/mobiele_data/mail_op_uw_gsm/iPhone.cfm

Lijkt mij vrij goed aanbod, wel enkel voor zelfstandigen/bedrijven.

Pib

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.