8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kleine vis

Belgische ITMS card gebruiken

Op Rock Werchter werden kaarten uitgedeeld waarmee je 3 liedjes kan DL-en via iTunes.

Nu blijkt dat Nederlandse gebruikers daar niks aan hebben omdat je dat alleen in kan wisselen via de Belgische ITMS.

Iemand een suggestie hoe ik toch die kaart kan gebruiken of kan die direct naar het grijze archief?

Bijdrager
    Marresc

Het grijze archief? :innocent:

Bijdrager
    rolandvc

Ken je niemand in Belgiƫ die dat voor je kan downloaden ?
    Of iemand anders een plezier mee doen.

Bijdrager
    kleine vis

ja tuurlijk zou kunnen…. maar wil eerst onderzoeken of er een mogelijheid bestaat om ze vanuit NL in te wisselen.

Bijdrager
    Aced

Zoals je zelf al aangeeft, kan je er niets mee in de NL iTunes store. Het lijkt me niet dat je die kaart voor iets anders in kan wisselen, dus je hebt eigenlijk 2 opties: Of je kent iemand in BelgiĆ« die iets met die kaart kan, of de kaart verdwijnt zoals genoemd in het grijze archief…

Bijdrager
    computer space

Een belgische proxyserver zoeken en daarover verbinding met internet maken. Dan kun je in de belgische store shoppen.

Bijdrager
    DFsoftDaaf

[off topic]

Hoe vond je Rock Werchter ?

[/off topic]

Bijdrager
    kleine vis

Werchter was warm en lekker om er te mogen werken…. (off topic)

Voor de rest is het me gelukt om de kaart in te wisselen. Onder aan de ITMS kan je veranderen van land, vervogens redeem en het nummer wat op het kaartje staat invullen. dan wordt automatisch gevraagd of al een geregistreerd gebruiker bent of nog wilt worden. Wanneer je een nieuwe account aanmaakt hoef je geen credit card in te vullen.

;-)

dank voor jullie hulp overigens… en wat mij kan deze topic dus op slot… Toch?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.