6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Liezel.

belgacom domeinnaam + doorverwijzen vraag

Hey,

Misschien kunnen jullie mij helpen.

We hebben bij belgacom een domeinnaam gekocht die het afgelopen jaar goed werkte. Sinds vandaag linkt hij random door naar meer dan 20 verschillende sites. We kunnen wel nog op onze webruimte waar de website staat, maar niet meer via onze domeinnaam. Belgacom reageert maar niet dus vraag ik het hier even.

weet er iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

groetjes,
    Liezel

Bijdrager
    Art-art

Heb je bij de Belgische SIDN (Stichting Internet Domeninregistratie Nederland) (ik weet even niet hoe die club heet die de be-domeinen beheert) al gekeken naar de registratie. Kijk vooral even naar de verwijzingen naar de servers wat het domein zou draaien. Herken je die naam?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik denk dat je domein doorverwees naar de servermap die je zojuist hebt bekeken? Na een jaar verloopt je reservering en komt het domein weer vrij. Tenminste, als je de rekening niet betaald hebt. Staan de bestanden op de servermap van het domein of op een ander domein?

Bijdrager
    Liezel.

Alles staat op een gratis webspace van belgacom en die domeinnaam hebben we via belgacom gekocht. Die domeinnaam linkt door naar die webspace. Het is al meer dan een jaar: ik denk zo’n jaar en 4 maanden.
    En de rekeningen zijn betaald :innocent:

Ik heb dnslite bekeken en het ligt aan de servers.

Zou het opgelost zijn moest ik de site verplaatsen naar een andere plek buiten belgacom? bijvoorbeeld 000webhost.com?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Wat is de domeinnaam? Een redirect verwijst misschien naar een index bestand dat niet bestaat? Hoe ziet de pagina er nu uit? Is het een standaard pagina van je host?

Bijdrager
    Rub3n

Belgacom bellen lijkt mij de meest logische stap!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.