15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    sarasin

Belastingaangifte

##

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Naar mijn weten zijn die in de maak!!!

Waarschijnlijk kan je vanaf volgend jaar op WIndhoos, Linux, Unix en Mac je belasting aangifte doen… maar misschien is dat al eerder hoor… maar ik las aan het begin van het jaar dat de “kamer” daar mee bezig is…

Bijdrager
    passenger

Er stond een petitie online bij de vrienden van MacFreak, ben effe te lui om de link te zoeken. Tot dusver online aangifte met de wintendo…. :?

Bijdrager
    Brak Mak Morn
    ”passenger”

Tot dusver online aangifte met de wintendo…. :?

Met Virtual PC gaat ’t ook prima.

Bijdrager
    Thijs van Tol
    ”Steve

Naar mijn weten zijn die in de maak!!!

Volgens mij is er nog helemaal niets beslist daarover. De enige die er iets over zei was Andre Rouvoet van de ChristenUnie.
    Daarnaast word de petitie dan ook aan hem overhandigd.

Maar of het er doorkomt, daar is nog niets van zeker.

Moderator
    Adriaan Mol

Teken daarom de petitie om er voor te zorgen dat hij wel komt!

Bijdrager
    Thijs van Tol

Helemaal mee eens.

Bijdrager
    Elstar
    ”Thijs

Maar of het er doorkomt, daar is nog niets van zeker.

Volgens deze draad is eigenlijk de hele kamer al overstag. Lijkt me een kwestie van maanden voordat we aangifte kunnen doen. Maar dit jaar dus nog niet.

Bijdrager
    Thijs van Tol

Ik ben erg benieuwd. En ik ga nog zeker nergens van uit.

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Loesje

Heb de petitie getekend want het is toch al te belachelijk dat ik of met de hand de hele bups moet invullen of naar mijn schoonouders moet omdat die toevallig ooit een oud pc’tje van mij hebben overgenomen, zodat het op de flop kan worden gezet en worden verstuurd.

Dat is toch niet houdbaar.
    Het is weer zo’n voorbeeld van de zieligheid van onze vooruitstrevende, practisch gerichte maatschappij [maar dan onder het mom van: iedereen een pc, daar zijn wij lekker happy mee].
    AAARRGHGHH@#!@#@#$@#$%@#$%#$^#$%^$%!!!!!

Zo. Dat is er ook weer uit!

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Loesje

.. als je er vanuit gaat dat een Mac-liefhebber gemakkelijker een extra verder onnodige pc aanschaft, dan is dat wel zo makkelijk voor de Belastingdienst. Maar is het dat voor jou ook? (nee dus…zucht)

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    martijn888

ik heb t vandaag met virtual pc en win98 gedaan: aanrader!
    nu kan ik ook allerlei sites die niet getest zijn op mac (en dat zijn er nogal wat) via explorer voor windows probleemloos draaien. is alleen wat trager, maar het werkt in elk geval

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.