7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

“Bekijk je berichten” opkuisen

Op forum / community heb ik aardig wat berichten geplaatst. In verleden ook wat in Lounge. Maar die threads lopen nog steeds. Ik klik het liefst op “Bekijk je berichten” rechtsboven algemene pagina.

Zoals: Yeah ik heb een nieuwe … gekocht,
    Schatten van katten,
    Hoe ziet jouw desktop eruit?,
    Voor de NACHTBRAKERS na 24.00 uur,
    etc etc…

Hoe kan ik dat verwijderen, zodat ik alleen “serieuze” topics (niet-Lounge) in mijn lijst krijg? Volgens mij is dat niet mogelijk, maar goed, ik hoop ergens van wel.

Bijdrager
    Yaris

Is inderdaad niet mogelijk. Als je één keer een bericht in een draadje hebt geplaatst blijft dat draadje je de rest van je leven achtervolgen.

Bijdrager
    Xcode

Nog een tip voor het vernieuwde forum dus. Ik ben het met de topicstarter eens trouwens.

Bijdrager
    SvS

Ja, of een knopje om Lounge berichten niet te tonen in “Bekijk je berichten”?

Bijdrager
    SvS

In een ander forum (niet mac-gerelateerd) is de regel, maximaal xx pagina’s.
    Waarom niet de Lounge opschonen en nieuwe topics laten plaatsen? Het gaat toch nergens over. :mrgreen:

Moderator
    Pete.Z

Die discussie is al eerder gevoerd, en aangezien de lounge nergens over gaat, is opschonen ook niet nodig.:wink: :wink:

Bijdrager
    Pieterr

Inderdaad. Denk dus 3x na voordat je antwoordt op Het Grote “Waar heb jij je voor het laatst aan je zak gekrabd” topic. :P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.