6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jollie

Bekendheid met Ebay’s XMicro?

Is er iemand bekend met de seller XMicro op Ebay?
    Deze persoon heeft 100% positieve reactie en de meeste van zijn beoordelers hebben ook 100% positieve reacties gegeven.
    Ook biedt hij bijv. CS Web Premium 3 aan voor zeer lage prijs.

Ik vertrouw het niet…

Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    Hailstorm

Hij heeft 88 positieve feedbacks (100% score), waarvan veel van diehard eBayers. Ik zie geen probleem. Daarnaast zijn de kosten ($699) prima gedekt door eBay/PayPal.

Bijdrager
    Jollie

dank je voor je reactie.

het zijn juist AL die perfecte reacties die mij zorgen baarde. kan gefaket zijn.
    en alle mensen die hém reactie geven, hebben 100% positieve reacties aan al hun suppliers gegeven.

wat bedoel je dat de kosten prima gedekt zijn?
    (sorry, ben nog geen die hard ebay’er:) )

Bijdrager
    Hailstorm

Wanneer je met PayPal betaalt en de verkoper geen goederen levert kun je een ‘dispute’ openen. Kosten tot $2000 worden dan vergoed als je in het gelijk wordt gesteld.

Het ziet er betrouwbaar uit, de mensen die een positieve feedback hebben gegeven zijn geen nieuwe eBayers. Verkopers met 100% positieve feedback zijn echt niet zeldzaam.

Bijdrager
    Steff
    ”Hailstorm”

Wanneer je met PayPal betaalt en de verkoper geen goederen levert kun je een ‘dispute’ openen. Kosten tot $2000 worden dan vergoed als je in het gelijk wordt gesteld.

Los dit op door een verzekerde verzending aan te vragen.

Bijdrager
    Jollie

hm ok, thanks.

heb namelijk 5 van die mooie pakketjes nodig, dus wil echt zeker zijn dat ik goeie te pakken heb.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.