6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Solar

Beheer iPhone en iPod overzetten naar andere mac

Hoi, ik heb al mijn best gedaan om het antwoord te zoeken in andere topics maar ik kom het niet tegen (of ik zoek met de verkeerde trefwoorden ;-).

Ik heb een iMac die ik gebruik(te) voor het beheren van mijn iTunes lib en synchronisatie met iPod en iPhone. Nu heb ik sinds kort een nieuwe MacBook Pro en wil deze eigenlijk gaan gebruiken voor het beheren en synchroniseren. Ik krijg nu de melding op de MacBook dat bij synchroniseren alle info van de iPhone/iPod verwijderd wordt, omdat dat systeem niet is ingesteld voor beheer en synchroniseren van de apparaten.

Kan ik op de een of andere manier het iTunes beheer van de ene mac naar de andere kopiëren, inclusief aangeschafte apps voor de iPhone? Zodat ik mijn iThingies kan synchroniseren met de laptop, zonder dat hij eerst alles wist?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Snowplay

Interessant.

Geldt dit ook voor notes? Of word deze niet mee verwijderd?

Bijdrager
    bennie

Goedemorgen,

Ik heb een topic gevonden : http://www.onemorething.nl/community/topic/nieuwe-mac-iphone

De aangeschafte apps kan je gewoon weer gratis downloaden wanneer je in itunes je account invult.

Succes en groetjes,

Ben

Inactief
    Anoniem

Is het geen optie om de complete iTunes map te kopiëren naar je Macbook? Dat lijkt me de makkelijkste oplossing.

NB Dat wordt volgens mij in het topic waarnaar wordt verwezen ook geopperd.

Moderator
    Poezenbeest

Dat is ook de meest logische oplossing. Alles voor je iPhone staat ook in die map, dus daar zal je alle back-ups terugvinden.

Bijdrager
    Solar

Heel de iTunes map kopiëren schijnt te werken. Heb nu alleen nog niet kunnen controleren of alle apps ook meegenomen zijn. Bedankt voor het meedenken zover.

Grt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.