2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    MacAttack

beginnersadvies FCE

ik ben net begonnen met FCE en ben totaal niet huis in video. Ik ben momenteel bezig met video (geen DV) maar SVHS.

Eerste resultaten in FCE vind ik al adembenemend maar ik geraak niet goed wijs uit al die effects. Om precies te zijn wat doen ze allemaal?
    De transitions heb ik allemaal al wel door maar hoe krijg ik bvb dat typishe svhs geflikker weg en welke effecten zijn echt aan te raden om mee te experimentern en waar moet ik daarbij opletten?

Welke plug ins zijn aan te raden?

Ik ben niet van plan om de eerste maanden een DV cam of FCP aan te schaffen dus waar schiet ik het beste mee op met wat ik nu heb?

ik heb net al gemerkt dat als ik het widescreen effect gebruik de transitions niet mee in die widescreen gaan maar er bovenop worden geplaatst. Moet ik alles dan eerst exporteren voor ik widescreen gebruik of doe ik het verkeerd?

Bijdrager
    allard

HA MAc attack, hoe staat het nu met je ervaring? Ik moet zeggen ik ben heel goed op weg geholpen door een cursus te doen
    Open Studio is betaalbaar maar ook Studio Bromet heb ik goede verhalen over gehoord!

Deze vraag is beantwoord door deze actie http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1937807#1937807 , doe mee!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.