3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    thommy7

Beginner torrent/nieuwsgroepen op Mac

Beste allemaal,

Mijn windows laptop doet het even niet meer (oplader stuk eigenlijk, maar heb geen andere oplader in de buurt dus kan hem voorlopig niet gebruiken). Hier downloadde ik eerst alle torrents op, omdat ik mijn imac schoon wil/wou houden. Nu wil ik toch graag fast five zien vanavond, even downloaden dus. Nu moet dit dus via mijn mac? Vroeger was het zo dat er voor mac geen virus was en je alles kon aanklikken en downloaden wat je maar wou (tenminste dat heb ik in verhalen gehoord). Is het downloaden nu nog steeds (nagenoeg) virusvrij, en welk programma (torrent/nieuwsgroep) zouden jullie mij aanraden?. De enige eis is dat het me geen geld moet kosten. Aanmelden voor iets vind ik geen probleem!

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groeten Thom

Bijdrager
    MouseMighty
    Moderator
    unSOUND

Blijkbaar had je zo’n haast dat je niet even gezocht hebt… Er bestaat namelijk een Sticky over downloaden…

En in je haast heb je het topic ook nog eens in het verkeerde subforum geplaatst… Het “One More Thing” subforum is bedoeld voor topics over het forumzelf en de podcasts…

Downloaden met de Mac

Graag dus verder in één van de reeds bestaande topics, en het verzoek om inn het vervolg de zoekfunctie te raadplegen voor je een nieuw topic start…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.