9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ipodvideofreak

beginnen met idj

hej

ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een ipod video. nou wil ik heel graag een beetje gaan mixen van muziek. dus wil ik een idj gaan aanschaffen. ben nog echt een leek wat betreft mixen van dingen maar wil graag meer teweten gaan komen op dit forum enzo. als ik een idj koop moet ik dan ook een digitale versterker hebben of kan het ook op een normale versterker? hebben jullie tips en zo graag welkom.

groeten

Bijdrager
    djdnl

Welkom!

Als je de hardware-matige idj van numark bedoelt;

Je kunt hem op een normale versterker aansluiten, en naar mijn weten kun je er niet mee beatmixen, er zit geen pitch mogelijkheid op de apparaten. Dit is leuk voor op ontspannen feestjes waar je nummer na nummer opzet. Dit is wat ik ervan kon opzoeken.

Veel plezier nog met je mooie aankoop!

Bijdrager
    Moode

Ik verwacht dat forumlid iDJ er ook wel wat vanaf weet, maar dat is slechts een suggestie.

Bijdrager
    iHoutem
    ”djdnl”

Welkom!

Als je de hardware-matige idj van numark bedoelt;

Je kunt hem op een normale versterker aansluiten, en naar mijn weten kun je er niet mee beatmixen, er zit geen pitch mogelijkheid op de apparaten. Dit is leuk voor op ontspannen feestjes waar je nummer na nummer opzet. Dit is wat ik ervan kon opzoeken.

Veel plezier nog met je mooie aankoop!

Dit was alleen zo bij de oude iDJ van Numark, met de iDJ 2 kun je wel pitchen http://numark.com

Bijdrager
    ipodvideofreak

jah die idj2 had ik ook al gezien weet iemand wat die gaat kosten?

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    djdnl

Ok, ik snap hem nu, heel leuk dingetje. Maar eigenlijk wordt je ipod dan wel een hele dure harde schijf. Maar voor dat geld heb je geen dubbele cd speler met een mooie mixer. Al weet ik niet wat de kwaliteit is van dit item.

Ziet er wel heel leuk en klein uit voor op feestjes!

Bijdrager
    macses

ziet er idd supertof uit, ook dat je bij de iDJ2 maar 1 iPod nodig hebt

Bijdrager
    ipodvideofreak

die idj 2 is echt masterlijk. maar kan denk ik toch beter eerst beginnen met een idj (1). of als ik dan toch zoveel geld uit wil geven kan ik dan toch beter een idj 2 halen? weet trouwens waar je die dingen kan kopen in gelderland?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.