7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Palermo2013

[Opgelost] begeleide toegang -app niet beschikbaar iphone 8

Hoi,

Ik heb een probleem. Het lijkt er op dat er een kinder beveiliging op de telefoon zit.
    Maar ik krijg deze er niet meer af. In loggen is niet mogelijk omdat (begeleid) is uitgeschakeld.

Hoe ga ik dan kunnen inloggen. Heb de kinder begeleiding nooit aangehad.
    Probleem ontstond na het invoeren van de de simkaart. Verder nog nooit gezien.
    Het is een nieuwe telefoon net uit de doos

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Iphoen8_metmelding

Bijdrager
    nnsa

Zonder SIM-kaart doet tie het niet. Toestel wel echt nieuw ? Zou teruggaan naar leverancier.

Moderator
    Night

Als het een nieuw toestel betreft: neem contact op met de leverancier. Is de iPhone wel simlock-vrij?

Je kunt de begeleide toegang ook uitschakelen:

Begeleide toegang uitschakelen
    Als je begeleide toegang weer wilt uitschakelen, druk je driemaal op de activeringsknop, dus op de zijknop (iPhone X) of thuisknop (alle andere modellen). Het toestel vraagt nu om de pincode. Voer die in om weer toegang te krijgen tot je iDevice.

Ik weet alleen niet of dat ook werkt in jouw geval.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Waar heb je de telefoon gekocht? er wordt zoveel geknoeid met (speudo) nieuwe iPhone’s…

Dit kan niet met een nieuwe telefoon….

Bijdrager
    Palermo2013

nnsa,Ā Night,Ā JoopJoopJoop

Dank jullie wel voor het reageren en meedenken.
    Het is zeker een nieuwe telefoon, Plastic zat er goed omheen.

Ik denk ook dat we het probleem hebben gevonden. Het is een zakelijk telefoon. Bij het terug zetten van de backup wordt Mobile-iron mee gekopieerd.
    Maar omdat de telefoon niet bekend is bij het bedrijf wordt deze meteen op slot gezet. Als de telefoon leeg is moet je de telefoon eerst aanmelden bij het bedrijf, dan Mobile-Iron installeren.. Als dan de telefoon gekoppeld is aan het bedrijf dan kan je alles terug zetten.. Dan krijg je deze melding ook niet meer.

Als je deze melding wel krijgt moet je de harde reset uitvoeren via Itunes. Alleen dan kan je MI installeren.

Nogmaals bedankt voor het reageren.
    Groeten

Palermo

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@palermo2013,

Als je nu erbij erbij had vermeld dat er een backup terug gezet was, had ik niet hoeven te reageren….

Moderator
    Night

Was inderdaad wel handig geweest, ja, als je ons Ć”lle info had gegeven šŸ˜‰

Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Blij dat je in ieder geval zelf achter het euvel bent gekomen en dat het probleem is opgelost.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.