30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)
  • Q:
    Bijdrager
    bonoman

Beetje teleurgesteld in de iPhone5

Ik moet zeggen dat het design prachtig is maar… het scherm is en blijft te klein, Een app met zwarte balken boven en onder het scherm? (beter het scherm ook breder gemaakt), De foto’s op de site van Apple vindt ik verre van briljant, het lijkt wel alsof er een aquarelfilter overheen is gegaan, waar is de hoge resolutiefoto van de panorama? (er zijn prima panorama-apps te verkrijgen), een prijsverhoging van 80 euro!? Geen NFC? En dan de lovende kritieken op alle sites terwijl niemand de telefoon in handen heeft gehad? Tsja….

Bijdrager
    MBPuser

Wat wil je nou eigenlijk met dit topic dan? Het allermooiste aan de iPhone 5 vergeet je; je hóéft hem namelijk niet te kopen.. Goed hé :thumbsup:

Bijdrager
    bonoman

MBPuser op 13 september 2012
    Wat wil je nou eigenlijk met dit topic dan?

Eens peilen wat anderen vinden, of mag dat niet!

Bijdrager
    MBPuser

Als je daar persé een nieuw topic voor nodig hebt, liever niet nee.. Zeker gezien je geschiedenis van nogal vage topics.

Inactief
    Anoniem

Dan koop je toch zo’n Galaxy, die zijn een stuk groter. :thumbsup:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Minimalistisch en functioneel design kan je amper veranderen omdat je het daardoor minder minimalistisch en functioneel maakt. Of ziets…

Bijdrager
    Hansi2124
    bonoman op 13 september 2012

Ik moet zeggen dat het design prachtig is maar… het scherm is en blijft te klein,

Het is een telefoon…. (nou ja: smartphone). Of wil je weer terug naar de koelkast?

Bijdrager
    bonoman

@ MBPuser: hoezo vaag? Fanboyzeker die aales van Apple koopt?
    @ koen: wie heeft het hier over een Samsung?
    Ik zeg wat ik er van vind en vraag de mening van anderen wat zo te zien niet gewaardeerd wordt hier. Waar blijven jullie meningen dan?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Het is scherm is te klein voor jou, voor mij is het ideaal.

Bijdrager
    Hermanko

Joh, dan koop je toch geen iPhone 5 …

Inactief
    Anoniem

@ koen: wie heeft het hier over een Samsung?

Ook prima. Of je koopt een Dinges, die schijnen ook erg goed te zijn.

Bijdrager
    bonoman

haha leuke fanboy reacties! Maar wat nou over de foto’s? Die zijn natuurlijk ook briljant. Waarom komen er nou geen reacties over dit soort kritieken?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Het is mij niet helemaal duidelijk of dit nu je eigen gebruikers ervaringen zijn of dat je hem alleen maar even in je handen hebt mogen houden.
    Als het het eerste is dan snap ik niet dat je een telefoon koopt waar je alleen maar negatief over bent. Of heb je ook dit gedaan zonder nadenken?

Bijdrager
    bonoman

Nee ik heb geen ervaring met de 5 wel met eerste generatie, de drie en de vier. Als je de hoge resolutiefoto\’s op de site van Apple ziet kan je niet zeggen dat die zo mooi zijn, persoonlijk vindt ik die van de 4 mooier. Oh ja over die zwarte balken op het scherm werd hier eerder geroepen dat dat niet waar is (topic;Iphone5 scherm, gooit Apple zijn eigen glazen in?) Volgens mij is dat anders gisteren wel duidelijk geworden dat het wel zo is.

Bijdrager
    MBPuser

Ik vind dat we Bonerman in de pek en veren op een schavot moeten neerzetten en hem meten gekogelen met rotte eieren :angry:

:lol:

Bijdrager
    bonoman

@ MBPuser: volwassen reactie! Maar een weerwoord op de kritieken heb je niet, slaap lekker!

Bijdrager
    AppelJuice

Die zwarte balken zijn alleen maar te zien bij apps die niet geoptimaliseerd zijn voor het scherm van iPhone 5. Dus een tijdelijk ding en de oplossing ligt in principe bij de app developers.

En als je teleurgesteld bent in de 5, jammer niks aan te doen. Je kunt de 4s ook kopen. Nog steeds een mooie telefoon. En nog steeds geen afdankertje gezien de geringe prijsdaling van 40,-.

Ik ben erg tevreden met mijn 4s heb geen behoefte om deze in te ruilen wel kijk ik uit naar volgende week. De grootste vernieuwingen van gisterenavond worden toch door iOS6 gebracht! Heb ik zelfs met de 4s toch weer een beetje een nieuwe iPhone;)

Bijdrager
    bonoman

@ AppelJuice: inderdad, volgens mij zitten de echte verbeteringen in IOS6. Ben hevig aan het twijffelen tussen de 4S, de 5 of toch overstappen. Trouwens fijn dat er eindelijk iemand is die een fatsoenlijke reactie geeft:lol:

Bijdrager
    MBPuser

@ MBPuser: volwassen reactie! Maar een weerwoord op de kritieken heb je niet, slaap lekker!

Check ff de titel van je topic voor je over volwassen begint.. Serieus bro, wil je er over praten ofnie hahaha:grin:

Bijdrager
    Tov

Ik vind dat Apple nogal makkelijk praat over een c o m p l e e t nieuw design. Technisch klopt dat misschien, maar de gemiddelde gebruiker zal het gewoon zien als een doorontwikkeling van het vorige model. Ik ben altijd erg benieuwd naar de keuzes die Apple maakt, zowel qua design als functionaliteit, maar ik word niet direct warm van de iphone 5. De 2-tone achterkant is ech even wennen (lees: ik vind het nu nog niet mooi),en ook de grote gaten voor de speaker/microfoon aan de onderkant vind ik niet erg subtiel. Maar, ik ben wel benieuwd om het toestel eens te zien en vast te houden. Voorlopig ben ik extra content met mijn 4s, met ios6 erop is ie weer helemaal top. Het Design vd 4s vind ik ook nog steeds erg mooi. De iphone 5 vind ik kortom geen revolutie, maar ja, de verwachtingen zijn doorgaans ook wel heel erg hoog gespannen.

Bijdrager
    bonoman

@ MBPuser: trek je Applepyjama aan, kruip onder je Appledekbed en ga morgen vast in de rij staan met je emmer koffie….

Bijdrager
    MBPuser

Je hoeft niet boos op mij te zijn hoor bonerman, ik vind het ook rot voor je dat je zo diep teleurgesteld kan zijn over iets doms als een telefoon. Maar maakt niet uit, als je er over wilt praten wil ik je best ff aanhoren hoor.. Dan ga ik daarna wel lekker naar m’n Applebedje toe, maar alleen als je moeder me een nachtzoentje komt geven :kiss:

Bijdrager
    bonoman

@ MBPuser ……Quote: ‘ Aloha ! Na al vele keren dit forum te hebben bezocht heb ik vandaag een account aangemaakt.. Ik ben in het bezit van diverse Apple producten (MBP 13″ 2.53ghz 8gb en SSD, iPad2 3G, iPhone4 en nog het 1 en ander) en hoop hier wat te leren want ik heb er echt geen moer verstand van‘ : einde Quote. I rest my case! Jee wat een sukkel die zo door het leven gaat,!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FFhjDX-DUew

“Dan ga ik daarna wel lekker naar m’n Applebedje toe, maar alleen als je moeder me een nachtzoentje komt geven” Beste OMT moeten mensen met zulke uitspraken niet gewoon gebanned worden?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je hebt helemaal gelijk bonoman. Kijk hier maar wat die gast tegen mij zei…

Bijdrager
    MBPuser

Oh jij mag wel mensen voor sukkel uitmaken maar ik mag niet je mama om een kusje vragen, lullig zeg.. Ik vind eigenlijk dat jij gebanned moet worden vanwege teveel nutteloze topics openen hahaha:grin:

NERD!!

Bijdrager
    MBPuser
    hendrik op 13 september 2012

Je hebt helemaal gelijk bonoman. Kijk hier maar wat die gast tegen mij zei…

Was jij niet te druk met jongetjes van 16 afzeiken grote held die je ben?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Was jij niet bezig mensen te beledigen? :slant:
    Lees je eigen post’s nu eens terug. Als je eerlijk bent (weinig kans op natuurlijk) dan zul je moeten toegeven dat jij degenen bent die een topic weet te verzieken met denigerende opmerkingen. Ik heb nog geen enkele keer iets bruikbaars uit jou mond zien komen.

Bijdrager
    MBPuser

Beantwoord je altijd een vraag met een vraag? Of heb je op school niet geleerd wat beleefd is.. Oh wacht, jij was dat met die uitkering natuurlijk sorry:grin:

En ook hier brei ik een einde aan de zinloze discussie met je voordat Hansi me weer op m’n klote geeft. Zoals ik al zei, zoek lekker een baan en beteken wat voor de maatschappij i.p.v. 16 jarigen afzeiken die hard gespaard hebben voor hun nieuwe iPhone.

:kiss:

Bijdrager
    bonoman

@ MBPuser: jij bent geen reacties meer waard!

Bijdrager
    MacAanZee

De iPhone 5 heeft helemaal geen nieuw design, het is gewoon het design van de iPhone 4, met wat kleine aanpassingen in verband met groter beeldscherm en wat andere kleine dingetjes. Inderdaad stelt de iPhone 5 teleur.
    Gisteren werd aan de tafel van de OMT live show al gezegd dat er eigenlijk alleen wat dingen gefixed zijn, zoals beter stekkertje en verder natuurlijk betere snellere chip, wat leuke dngetjes met de cam, betere frontcam etc. Er werd zelfs gegrapt: “er is dus eigenlijk alleen achterstallig onderhoud gedaan Verder zit het nieuws eigenlijk alleen in het nieuwe iOS 6.

Het is vooral teleurstellend dat Apple haar trendsettende voorsprong is verloren. In 2007 wist Apple de wereld te shockeren met de introductie van de iPhone. Twee jaar geleden wist Apple de wereld te verbazen met de iPhone 4, daarna zijn de verbeteringen alleen aanpassingen geweest. iPhone 5 is gewoon een variatie op de iPhone 4, meer niet. Niemand is verbaasd. Alles was al lang bekend. En er zit niets op dat werkelijk vernieuwend en heel bijzonder is. Apple weet met deze nieuwe iPhone alleen de wereld te plezieren en met kwaliteit nog altijd wel de aandacht te trekken.

Een gemiste kans. Géén nieuw design, vele mock-ups, die vooral vorig jaar verschenen, waren mooier dan deze huidige iPhone 5. We moeten gewoon eerlijk zijn en toegeven dat Samsung met de Galaxy S III Apple op een aantal punten gewoon is voorbij gestreefd. Ik vind het ding lelijk, maar er zitten een flink aantal slimme functies op. Natuurlijk is de iPhone 5 mooi, het design blijft fraai. Zowel de matzwarte (met zwarte knopjes etc) als de witte (met zilverkleurig metaal achterop) ziet er prima uit. Maar echt trendsettend, nee dat niet. Ik zou hem zo kopen, het blijft voor mij de mooiste en handigste smartphone, maar: de enige ECHTE vernieuwing zijn wat toepassingen in iOS 6 en eigenlijk de Earpods, de op het oor aangepaste nieuwe earphones. Nu nog hopen dat ze inderdaad goed klinken en lekker zitten. Ik zelf was over de oude niet zo ontevreden: vond ze prima klinken en in mijn ogen zitten ze prima. Alleen waren ze een lange tijd zó snel stuk, dat je ze bij iCentre zó aan de balie kon omruilen.

En de snoertjes van de oplader van iPhone en van de earphones zijn ronduit van slechte kwaliteit. Zelfs bij voorzichtig gebruik gaan ze veel te snel stuk.

Apple blijft aan de top van elk segment waarin ze werken, computers, iPads, iPods en iPhones, qua design en kwaliteit. Maar trendsettend met de iPhone, nee, dat niet (meer).

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.