11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Franssel

beetje dom!

Misschien een ‘beetje dom” zie hier vaak iets over CSS!!
    s.v.p. veklaring? Wat is CSS, en wat kan je ermee?

Bijdrager
    verheij

Cascaded Style Sheets.
    Dat zijn bestanden met daarin opgenomen allerlei stijl en vormgevingselementen voor een website. Zodat je de vormgeving van een site erg eenvoudig door de gehele website consistent kan houden.
    Het gaat dan om zaken als kleuren, lettertypen en dergelijke.

Bijdrager
    Franssel

Dank je verheij, Duidelijk antwoord. Weet het nu!
    Zo kan het ook Lucas. Had al aangegeven dat het waarschijnlijk een domme vraag was. Waarvoor anders een Forum? Bollebozen?

Groet.

Bijdrager
    sky61084

geluk dat je het hier hebt gevraagd, want bij tweakers.net lag je er lang af :lol:

grtz

Bijdrager
    Franssel

Ik ken mijn plek.

Bijdrager
    els

LOL! Meer domme vragen op dit forum!

Bijdrager
    appie3600

Als het helpt…..ik wist het ook niet :sealed:

Bijdrager
    Dennis002

In dat geval: Ik gebruik zelden de functietoetsen. Dus ik dacht ik wip die toetsen er allemaal uit en zoek een leuk afdekplaatje. Iemand ervaring mee?:lol:

Bijdrager
    verheij
    ”sky61084″

geluk dat je het hier hebt gevraagd, want bij tweakers.net lag je er lang af :lol:
    grtz

Tweakers.net zijn lijken wel slimmerikken maar ze gebruiken geen Mac’s. Verder zijn het gewoon arrogante eikeltjes.
    :evil:

Bijdrager
    verheij
    ”Dennis002″

In dat geval: Ik gebruik zelden de functietoetsen. Dus ik dacht ik wip die toetsen er allemaal uit en zoek een leuk afdekplaatje. Iemand ervaring mee?:lol:

Gewoon vastlijmen met superlijm en dan zijn ze samen een heel kek afdekplaatje.:mrgreen:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.