2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Lin

Beetje dom

Was gistere bezig met het aanleggen van een netwerk tussen een Windows bak en mijn Powerbookje. Had ik inplaats van een crossover een gewone Utp kabel. :? Ging dus voor geen meter totdat ik een crossoverkabel er tussen zette. :) Maar nu het vreemde, ik had deze kabel gebruikt tussen een iMac en een PowerMac G4 zonder enige problemen. Zo zie je maar dat apple gewoon weer de beste is ook voor de dome gebruikers:D

Bijdrager
    HSL

dat komt doordat in alle nieuwere apple’s auto sensing ethernet poorten zitten die als je de verkeerde kabel gebruikt gewoon software matig omdraaid, wat voor powerbook is dat..? want die zou het ook moet hebben als het een titanium is tenminste…. en er hoeft maar een computer in de schakel het geod te kunnen.. zo heb ik een tijd problemen gehad met een imac (crt) die ik niet op het netwerk kreeg terwijl mijn iBook het wel deed via die lijn met dezelfde instellingen… (ging allemaal via een hub).. bij machouse had ik uitgelegd wat ik wilde doen en toen hebben zij mij de verkeerde kabels verkocht.. mijn dat had ik pas veel later (dankzij een forum) door… mijn G4 en mijn iBook deden het perfect met die kabels… maar ja.. er zijn ook sommige windhoos computers die ook gebruik maken van autosensing ethernet poorten..

HS-L

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.