20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    Marcel

Beetje bang

Nu Trump zijn heffingen heeft doorgevoerd zou het mogelijk zijn dat  Apple (een US produkt) uiteindelijk ook betrokken raakt bij deze handels oorlog. Ik heb geen idee hoe dit helemaal uit de hand kan lopen. Dan kunnen we alleen nog in Engeland kopen (brexit)

Bijdrager
    SvS

We gaan het zien. Hopelijk heeft dit nog geen invloed op de prijzen van Apple.:-(

Die is nu te hoog genoeg.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

onzin, Apple levert heeeeeeeeeeeeeel veel geld op, gaat gewoon door als de laatste 40 jaar…

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 2 weken geleden door  JoopJoopJoop.

Bijdrager
    digilb

Een importheffing is geen importverbod! Producten kunnen dus enkele procenten duurder worden, tenzij Apple er voor kiest om er enkele procenten minder winst op te gaan maken.

Bijdrager
    Maikelw

Zoals in iedere oorlog, de burger is weer het slachtoffer helaas. Duurder Europees aluminium > Hogere productiekosten > duurder laptopje. En als ze niet oppassen loopt de situatie uit de hand en komt de handel (vrijwel) stil te liggen.

Goed bezig die Amerikanen:)

Bijdrager
    koen

Volgens mij is het maar één Amerikaan…

Bijdrager
    Brombeer

Nou, de rest laat hem wel zijn gang gaan.

Bijdrager
    Marcel

Bedankt voor advies

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 2 weken geleden door  Marcel.

Bijdrager
    nieuwsgroepen

<p class=”cite”>Marcel op 4 juni 2018 om 13:17</p>
    Ik ben nu al zo ver dat ik op marktplaats een reserve airplay express heb gekocht , moet je wel heel gek op Apple zijn

Goed gedaan, ik heb net een zak aardappels gekocht en in de schuilkelder gelegd. Voor het geval dat.

Bijdrager
    Marcel

Ja dat gevoel had ik ook maar ik heb die optische uitgang nodig anders moet ik een andere versterker kopen dus dit was volgens mij voorlopig de slimste oplossing.

Bijdrager
    Shmoo

Ja want eigenlijk ben je gewoon best wel slim, toch. 🤫

Ik heb daar ook last van. Dat ik mijzelf altijd best wel oké vind en dat de mooie meisjes niet weten wat ze missuh!

Bijdrager
    Niels

Ik zou voor de zekerheid ook maar even een iMac Pro, iPhone X en iPad Pro kopen. Je weet maar nooit… Ik heb trouwens nog wel een veilige opslag voor je mocht je de beveiliging van je eigen huis niet vertrouwen;)

Bijdrager
    Marcel

Jammer

Bijdrager
    vuurvreter

“Beetje bang” Je bent gewoon een angst haas.

Bijdrager
    koen

Mac verstappen is nooit bang.

Bijdrager
    Brombeer

Hij krijgt wel alles stuk.

Bijdrager
    veenbeest

De vraag is of een Mac een Amerikaans product is. Apple gebruikt de double-dutch-sandwich constructie voor verkopen buiten Europa en is dus feitelijk voor ons een bedrijf uit Ierland. Aangezien de producten in China gebouwd worden hoeft het niet zo te zijn dat de VS daar invloed op heeft.

Het zijn geen Harley Davidson producten die in de VS gemaakt worden of Levi’s spijkerbroeken die er niet gemaakt worden maar waarbij alle omzet wel in USD in de VS genoteerd wordt.

Bijdrager
    Marcel

Hoop dat dat mac Donalds en KFC de dans ontspringen

Bijdrager
    Brombeer

Als er iets uit Europa mag verdwijnen, dan dat soort diabetestenten!

Moderator
    Night

Ik heb anders net nog een heerlijk milkshake bij de Burgerking vandaan geplukt:-)

Kan ik met die pleurishitte voor een Eurootje niet laten staan.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.