11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mennoj

beestje achter mijn beeldscherm

Ik kon het niet geloven maar ik heb achter mijn beeldscherm een beestje lopen.:slant:

Heb er een filmpje van gemaakt ter illustratie.
    youtube

Bijdrager
    Niels72

Dat is een echte ‘bug’, heb het zelf ook zo’n bug gehad zag ‘m rond kruipen (en maar hopen dat ie eruit kwam…) maar helaas bleef ie stilzitten net onder het middenpunt om daar nooit meer weg te gaan.

Als je een nieuwe iMac hebt, kan je natuurlijk de glasplaat eraf halen…. wie weet heeft iFixit ook nog wel handige oplossingen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Beestje gaat vanzelf dood en zal ergens onderin belanden waar je er geen last van hebt…

;)

Bijdrager
    Oulad

Dat heb ik echt nog nooit gezien, zal hem gewoon laten zitten ik denk dat ze laatste uren zijn geteld

Bijdrager
    GT1988

Zuignapje op de linkerbovenhoek, voorzichtig scherm eraf halen, beestje buiten de deur zetten, scherm er weer op. Zit gewoon vast met magneten is echt heel eenvoudig zie ifixit.com.

Bijdrager
    LighScan

Aha, weer zo’n dondervliegje.
    Gebruik maar eens de zoekfunctie van OMT, je vindt er nog meer topics over (ook met tips in).

Bijdrager
    elidepeli13
    Bijdrager
    tomkloos

Een nacht lang in een donkere kamer de iMac neerzetten met een felle lamp ernaast. Het beestje zal vanzelf naar het licht toe gaan, en dus uit je iMac.

Bijdrager
    Dick de Roos

Als het beestje dood gaat midden op het scherm heb je waarschijnlijk pech.
    Bij mij is het dood en wel op z’n plaats gebleven.
    Als het feest achter de glasplaat van de iMac plaats vindt, kan je er iets aan doen.
    Bij een MacBook moet je je erin berusten of drastischere maatregelen nemen.

Bijdrager
    Nick Nack

Aan het filmpje te zien heb jij inderdaad een nieuwer type iMac. Gewoon glas eraf en beestje wegblazen, of een dag of wat wachten, vaak verdwijnen ze wel.

Bijdrager
    pinkie

Ik heb ook wel eens last van een beestje:grin:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.