5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    foxy

beeldstabilisatie in iMovie

Heb in 1 keer een hele reeks fragmenten laten analiseren voor stabilsatie in de gebeurtenisbibliotheek.
    Vanuit hier heb ik ze gekozen en in mijn project gesleept. Hier zou je ze automatisch in gestabiliseerde toestand moeten zien. maar ik zie ze nu allemaal in het infovenster als gestabiliseerd maar hij blijft op 100 % staan oftewel in de ongstabiliseerde toestand. Op het fragment zie ik het “Handje met de zwarte achtergrond”. Het vreemde is dat bij eerdere fragmenten in het zelfde project het stabiliseren wel goed gaat en gewoon kan kiezen hoeveel procent ik het fragment gestabiliseerd wil hebben.

Heeft iemand hier kennis van??

iMovie ’11 versie 9.0.2

Bijdrager
    Yip

Kun je het niet beter eerst in je project slepen en dan het stabilisatiefilter eroverheen gooien?

Bijdrager
    foxy

Hi Yip.

Ja dat deed ik voorheen inderdaad en dat ging nooit fout. maar goed het moet ook zo kunnen. Bijvoorbeeld direct na importeren alles stabiliseren. Ik heb het nu opgelost door in de Finder / iMovie Events / “project” / iMovie Stabilization de bewuste files weg te gooien en nog een keer gestabiliseerd in iMovie. Nu ging het wel goed ! dus ik denk zomaar dat er een Bug in zit. Want waarom de ene keer wel goed en de andere keer niet. Voor mij is het dus opgelost

bedankt.

Bijdrager
    aschemkes

Ik heb imovie 10.0.3

Ik wil het beelkd stabiliseren, maar het icoontje blijft grijs nadat ik aanpassen heb geselecteerd? Alle andere bewerkingen zijn wel mogelijk, maar geen stabilisatie?

Wat doe ik fout?

Bijdrager
    aschemkes

hou me svp op de hoogte als er een reactie si via email

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.