12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Beeldschermprobleem iMac G5

sinds enkele dagen heeft mn iMac een beeldschermprobleem, de pixels verschuiven en verkleuren grijs en wit op sommige plaatsen of zitten net naast iconen in mn dock ofzo. het is heel vreemd. heb een hardwaretest gedaan en die zegt niks maar hij blijft de pixels verschuiven en verkleuren, maar niet mijn hele scherm enkel enkele verticale stroken. ook flikkert hij soms, dan schuift het beeld wat en wordt alles uitgerekt naar rechts. weet iemand een remedie?
    hij is nog onder garantie dus kan nog altijd trugsturen naar Apple.

grtz :finderoud:

Bijdrager
    G3Lay-Z

Klinkt mischien lullig maar ga in hemelsnaam terug naar de winkel, als je uiteraard nog garantie erop hebt. Want ik geloof niet dat dit een klein probleempje is. Ik neem echt aan dat er hardwarematig iets goed fout zit…(goed/fout ja kweet het klinkt raar.. ben limburger laat mij ):wink:

Maar wel echt lullig hoe lang het je nehm al`??

Bijdrager
    macluc

Klinkt niet goed. Kan zijn zoals ik al vaker heb gelezen dat je een foute “midplane” hebt…….beste is denk ik om terug te gaan naar de zaak waar je hem gekocht hebt, succes!

Inactief
    Anoniem

Besteld op 23 september 2004, aangekregen op 25 oktober 2004 via de online applestore.
    Is echt wel balen!! kan iemand me zeggen hoe ik mn precious moet opsturen:cry:

Bijdrager
    G3Lay-Z

zou gewoon even het gratis nummer bellen, er zal zeker een rubriek zijn zoals DIAL 4 for FUCKUPS…:roll:

Bijdrager
    Sachin
    ”Burton

Besteld op 23 september 2004, aangekregen op 25 oktober 2004 via de online applestore.
    Is echt wel balen!! kan iemand me zeggen hoe ik mn precious moet opsturen:cry:

Bellen naar de Apple Store en vraag het hun. Let wel goed op want die kl**tzakken van de Apple Store hebben me naar een gewone kl*te computer winkel gestuurd. Daar mocht ik m’n kapotte PowerBook afgeven. Om nadien m’n toestel terug te kunnen krijgen heeft die winkel me 100 euro administratiekosten aangerekend. Niet om te lachen hoor:(

Inactief
    Anoniem

nou ja, dat ze hun fouten maar fatsoenlijk rechtzetten, maar kdenk dat ze liever een iMac kwijtzijn dan een klant, normaal gezien is de retour service toch goed.

tnx voor de hulp dudes
    alweer een staaltje van de mentaliteit die windowsnerds missen: terwijl wij elkaar helpen zijn zij elkaar met virussen aan het bestoken:lol:

Bijdrager
    DJay

Had je ook last van dit pixel probleem toen je de AHT deed? Zo nee dan kan het een software fout zijn!

Je kunt je computer trouwens niet zo omruilen, dat kan alleen binnen 14 dagen na aankoop.
    Je krijgt van Apple waarschijnlijk een nieuw moederbord opgestuurd dat je in de iMac kan zetten.

Bijdrager
    rbroen
    ”larridon”

Bellen naar de Apple Store en vraag het hun. Let wel goed op want die kl**tzakken van de Apple Store hebben me naar een gewone kl*te computer winkel gestuurd. Daar mocht ik m’n kapotte PowerBook afgeven. Om nadien m’n toestel terug te kunnen krijgen heeft die winkel me 100 euro administratiekosten aangerekend. Niet om te lachen hoor:(

Daar had je wel onderuit gekund, bijvoorbeeld door meer zeik te maken bij Apple Nederland (of België in jouw geval).

Bijdrager
    remcodb2

Heb je ook nog “mazzel” gehad dat de winkel hem aannam, ik werd ook naar de winkel gestuurd en die zeiden doodleuk dat ik hem toch echt door de apple store zelf moest laten repareren.

Inactief
    Anoniem
    ”DJay”

Had je ook last van dit pixel probleem toen je de AHT deed? Zo nee dan kan het een software fout zijn!

Je kunt je computer trouwens niet zo omruilen, dat kan alleen binnen 14 dagen na aankoop.
    Je krijgt van Apple waarschijnlijk een nieuw moederbord opgestuurd dat je in de iMac kan zetten.

nee op de AHT gaf ie geen enkel fout, alles verliep vlot volgens het systeem, miss kan het idd aan de software liggen, nou ja, kan iemand me zeggen hoe ik Mac os X kan herinstalleren zodat mijn gegevens niet verloren gaan want heb gehoord dat dat mogelijk is.

:finderoud:

Inactief
    Anoniem

naar Apple gebeld daarstraks, blijkt een fout in de midplane te zijn, krijg een nieuwe opgestuurd( dingetje is maar liefst 685€ waard:) ) zal binnen 5 dagen hier zijn.

bedankt voor de hulp:)

grtz :finderoud: :D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.