6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    maxtje

Beeldschermen verdelen

Beste,
    Misschien bestaat hier al een topic over maar ik vond gene, en wist ook niet met welke trefwoorden dit kon zoeken.
    Dus, ik heb een iMac en een HDMI-kabel en een HD-tv, ik verbind vaak mij iMac via HDMI-kabel naar mijn HD-tv, maar dan bekom ik 2 dezelfde schermen (afbeeldingen op bovenste rij, zie afbeelding onderaan.). Nu wil ik bijvoorbeeld Facebook op mijn iMac en euhm..; Twitter op mijn HD-tv zien. (afbeeldingen op onderste rij, zie afbeelding onderaan.). Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel, Alvast bedankt!
    EDIT: Ik bedoel niet dat mijn scherm word uitgerokken zodat het gelijk verdeeld word, ik wil dat bureaublad 1 op m’n iMac komt en bureaublad 2 op m’n HD-tv.

Bijdrager
    computer space

Beeldscherm voorkeuren ->orden vensters?

Bijdrager
    jgmkoster

synchrome weergave uitzetten onder “beeldschermen” in je systeemvoorkeuren.

Bijdrager
    computer space

Grappig dat het een opt-in vinkje is, terwijl het een opt-out keuze is. Niet helemaal Apple!

Bijdrager
    tinus_omt

Het voldoet aan de ‘regels’ alleen kom je als je het vertaalt naar het Nederlands uit op een wat kromme tekst. In het Engels staat er ‘Mirror Displays’ en dan is het logisch om een checkbox te gebruiken. In het Nederlands zou een optierondje misschien beter zijn.

Bijdrager
    maxtje

Bedankt!:D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.