6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    eXperience

Beeldscherm Powerbook

Hallo,

Ik heb een Powerbook 17inch en zag vandaag wat raars. Bij de kleinste trilling bij het typen bijvoorbeeld (op extern toetsenbord. Zie ik onderin van het beeld dat de monitor van de Powerbook daar op reageert. Hij gaat dan licht flikkeren (beetje zelfde effect als je op scherm drukt met iets.) ook als je het beeld van hoek veranderd doet hij dat. Moet ik me hier zorgen om maken of is het verder geen ramp?

Jalke

Bijdrager
    Joost Krul

Zorgen maken denk ik, heb er bij mijn 12″ pb nooit last van…..

Bijdrager
    First Edit

klinkt alsof je je al zorgen maakt…

Heb met mijn PB 15inch wel wat last gehad van een scherm dat wat los begon te ziitten (zat wat speling op). Viel gelukkig binnen de garantie, en volgens de vriendelijke reparatie-meneer bij de a-mac in utrecht was ik niet de enige…

Dus zeker als je nog garantie hebt, ff mee terug!

Bijdrager
    iJet
    ”First

…de vriendelijke reparatie-meneer bij de a-mac in utrecht…

’t Zijn zulke schatjes :innocent:. Ik heb het met mijn 17″ PB ook wel eens, maar heel af en toe. Zie nog niet echt reden om er mee terug te gaan maar mocht het aanhouden, zorg wel dat je binnen je garantieperiode alles gefixed hebt.

Eigenlijk moet je PB zo goed als nieuw zijn (op wat eventuele krasjes na) als je de garantieperiode uitgaat.

Bijdrager
    eXperience

Nou het is de 1.5Ghz versie is al aantal jaren oud geloof ik (overgenomen van vader die hem nooit gebruikte) dus garantie wordt hem niet. Maar het is mijn enigste Mac zou jammer zijn als ie het begeeft. Maar het is bij het schernier punt zeg maar komt wat kracht op beeldscherm zelf zeg maar als je hem beweegt.

Bijdrager
    iJet

Hate to ruin your party, maar ik heb twee 1,5 GHz PowerBook’s gehad, en die kregen alletwee problemen met een uitvallend beeldscherm. In beide gevallen ging het om de bekabeling in het scharnier.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.