5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    lunapics

beeldscherm of computer stuk?

Hallo,
    Sinds vanmorgen heb ik geen beeld op het beeldscherm. Compter (Dual G5 1.8) start wel op maar de 23 incher doet niets, er gaat zelfs geen lampje branden. Ik denk dat het aan de computer ligt want die start het beeldscherm op en dat er geen lampje brandt betekent dat er geen stroom naar het scherm gaat. Hardwareprobleem bij de G5 of toch iets anders?
    Tips & tricks?
    Bedankt alvast

Bijdrager
    jeroenimo

Zit de stekker van de 23″ er wel goed in ? Had ik laatst ook met mijn 20″ ACD, zit dat witte stekkertje net niet diep genoeg in het adapterblok..

Anders gewoon eens met een andere computer testen .

Bijdrager
    lunapics

Ja dat krijg je als je op zondagochtend razend snel weg moet voor een fotoklusje en ik nog even het weer wilde checken en dan geen beeld.
    Bedankt voor je tip, dat was het helemaal. Niet zo gek trouwens dat ik bij terugkomst de resten vond van een muis (een analoge) wat inhoudt dat mijn kat en een muis gezamelijk de stekker er uit hebben getrokken (ik had al gegeten trouwens)
    Nogmaals bedankt, ik zal voortaan wat bedachtzamer zijn (beloof ik al jaren).

Bijdrager
    HannJJ

O nee, krijg je geen beeld?
    Da’s niet zo mooi.
    Wij hebben het hier ook gehad, en toen moest er een nieuwe video kaart in
    Dus alles moest je weer er opnieuw op zetten :oops:

Bijdrager
    Sietse_

Als je nu even de bovenstaande reacties leest! :(

**
    Ik ben geen mod dus kan hier niks aan veranderen en heb ook eigenlijk niet de taak om er iets van te zeggen, maar ik erger me behoorlijk aan iemand zoals jij die nieuw is en gelijk zinloze berichten gaat plaatsen. Misschien dat je eens je best moet gaan doen dat je volgende post een toevoeging is op de rest van het topic, en niet zo’n zinloos bericht wat totaal niet aansluit op het onderwerp.
    **

Veel plezier op het forum verder, en let de volgende keer even op wat je post!:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.