11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

Beeldscherm (licht) flikkeren

Hey allemaal!

Nu merk ik sinds een paar dagen dat bij mij 27″ iMac van 2011 soms het scherm heel kort en snel flikkert, of even een minuutje een heel klein beetje donkerder is en dan weer lichter wordt (terwijl ik aanpassen naar omgevingslicht heb uitstaan)

Hoe kan dit en kan ik hiervoor terug met mijn nog geldende garantie?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    1984
    1984 op 09 maart 2011
    gsmaster op 08 maart 2011

Iemand ook dergelijke problemen gehad of oplossing?.

Reken maar dat je niet de enige bent : Klik en dit zijn alleen berichten erover op OMT

iMac 27inch flikkering

[size=2]Bewerkt : voor kommaneuker @Catbert, i.v.m. het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten en als we dan toch bezig zijn het is 1984 ipv 1985 [/size]

Bijdrager
    Catbert

@ 1985: Het is enige ipv enigste

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

@ Catbert… HATER!!! kap met die spelling shit… hij draagt tenminste bij aan een nuttig antwoord jij niet!!
    Ik heb dit zo nu en dan ook bij mij MacBook Pro uit 2008…. maar enkel wanneer deze op lage belichting staat… Nooit een oplossing voor gevonden… Als het echt stoort kun je dus terug gaan naar de APR:)

Bijdrager
    Catbert

Stefan, doe eens rustig aan zeg. Fijn dat je deelt dat je ook een probleem hebt, maar geen oplossing biedt. Wat nou bijdrage?

Bijdrager
    1984

@Catbert, Wat is nu jouw bijdrage uitgezonderd 2x muggenziften.
    Maar TS kijk eens wat er geschreven is op OMT over flikkeren en iMac

Bijdrager
    Paulkwee

Ga alsjeblieft over op privé berichten, ik zou graag iemand willen zien die voor mij een oplossing heeft of eventuele goede tips.

Bijdrager
    1984

Indien je nog garantie hebt ga zo spoedig mogelijk terug naar waar je jouw Mac hebt aangeschaft.

Bijdrager
    Paulkwee
    1984 op 18 januari 2012

Indien je nog garantie hebt ga zo spoedig mogelijk terug naar waar je jouw Mac hebt aangeschaft.

Bedankt, dat zal ik dan maar moeten doen denk ik. Maar dan ben ik denk ik mijn imac wel weken kwijt toch?

Hier nog een video van een voorbeeld wat soms gebeurd.
    Nu is het licht in de linker onderhoek afgezwakt. Ik heb het expres uit 2 verschillende hoeken tegelijk verschilt zodat te zien is dat het niet de kijkhoek van de camera is.

Linkerkijkhoek

Rechter kijkhoek

Bijdrager
    1984
    Paulkwee op 18 januari 2012

Maar dan ben ik denk ik mijn imac wel weken kwijt toch?

Gelukkig heb ik daar niet al te veel ervaring mee, Maar zit er wel achteraan, heb wel ervaren dat hij na een week nog bij de APR stond terwijl hij naar Apple moest.Kan gelukkig wel verder op een andere Mac, hopelijk kun jij dat ook en kijk hier nog even iMac 2011 27inch i7 screen flicker dark left side

Bijdrager
    Paulkwee

Ik bracht gister mijn iMac naar de iCentre toe (terwijl hij is gekocht bij de iAmstore) en hij wordt gewoon binnen de garantie daar ook gerepareerd en kan hem begin volgende week al ophalen! Echt top.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.