-
Q:
Beeldscherm (licht) flikkeren
Hey allemaal!
Nu merk ik sinds een paar dagen dat bij mij 27″ iMac van 2011 soms het scherm heel kort en snel flikkert, of even een minuutje een heel klein beetje donkerder is en dan weer lichter wordt (terwijl ik aanpassen naar omgevingslicht heb uitstaan)
Hoe kan dit en kan ik hiervoor terug met mijn nog geldende garantie?
Alvast bedankt.
1984 op 09 maart 2011gsmaster op 08 maart 2011Iemand ook dergelijke problemen gehad of oplossing?.
Reken maar dat je niet de enige bent : Klik en dit zijn alleen berichten erover op OMT
[size=2]Bewerkt : voor kommaneuker @Catbert, i.v.m. het actief zoeken naar de geringste aanleiding om kritiek te uiten en als we dan toch bezig zijn het is 1984 ipv 1985 [/size]
@ Catbert… HATER!!! kap met die spelling shit… hij draagt tenminste bij aan een nuttig antwoord jij niet!!
Ik heb dit zo nu en dan ook bij mij MacBook Pro uit 2008…. maar enkel wanneer deze op lage belichting staat… Nooit een oplossing voor gevonden… Als het echt stoort kun je dus terug gaan naar de APR1984 op 18 januari 2012Indien je nog garantie hebt ga zo spoedig mogelijk terug naar waar je jouw Mac hebt aangeschaft.
Bedankt, dat zal ik dan maar moeten doen denk ik. Maar dan ben ik denk ik mijn imac wel weken kwijt toch?
Hier nog een video van een voorbeeld wat soms gebeurd.
Nu is het licht in de linker onderhoek afgezwakt. Ik heb het expres uit 2 verschillende hoeken tegelijk verschilt zodat te zien is dat het niet de kijkhoek van de camera is.Linkerkijkhoek
Rechter kijkhoek
Paulkwee op 18 januari 2012Maar dan ben ik denk ik mijn imac wel weken kwijt toch?
Gelukkig heb ik daar niet al te veel ervaring mee, Maar zit er wel achteraan, heb wel ervaren dat hij na een week nog bij de APR stond terwijl hij naar Apple moest.Kan gelukkig wel verder op een andere Mac, hopelijk kun jij dat ook en kijk hier nog even iMac 2011 27inch i7 screen flicker dark left side
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.