7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ela

Beeldscherm beschadigd?

Geachte,

Ik ben een beetje agressief :innocent: geweest bij het schoonmaken van mijn beeldscherm en daarmee bedoel ik dat ik met mijn zachte doekje bij het schoonmaken wat op mijn beeldscherm heb gedrukt om die ellendige vlekken schoon te krijgen. Maar dan is aan de rechterbenedenhoek het beeldscherm een paar millimeterkes naar achter geschoven. Kan dat enige kwaad voor mijn beeldscherm? :oops:

Gelieve mij hierop een antwoord te geven. :oops:

Met Vriendelijke Groeten

Bijdrager
    Elstar

Dit bericht was verdwaald in een topic over ’ornamenten’ voor photoshop. Ik heb er even een los topic van gemaakt.

Maar het antwoord lijkt me simpel: Doet het scherm het nog? Dan is er niks aan de hand.

Bijdrager
    BlackMAC

oei, oei, je eerste bericht en gelijk dit.
    Er zijn diverse schoonmaakmiddelen voor een flatscreen, tenminste dat neem ik aan dat je dit hebt.
    Wees altijd zuinig op je beeldscherm, en nooit hard wrijven, en vooral niet agressief vooral bij een flatscreen!
    Zolang je op die plek niet meer gaat wrijven zal het zich niet uitbreiden. maar weg zal je het niet zomaar meer krijgen.
    Ik weet niet of de mogelijkheid is of bestaat dat je het terug kan drukken, maar ik ben bang van niet.
    Enig kwaad is dus al geschied, ik hoop voor je dat een ander een oplossing voor je heeft.
    Succes!
    ennuh, be gentle!:wink:

Bijdrager
    Ronin

Enne hoe zit het met de garantie van uwen apple?

Bijdrager
    sedikit

Het lijkt een beetje absurd, maar toch : bepaalde deuken in een auto kun je met een zuignap, zoals een rubberen ontstopper, terugtrekken. Misschien dat je hetzelfde princiepe hier ook toe kunt passen.Op sommige speelgoedgeweertjes zitten ook van die zuignapjes. Als je èn daar aan kunt komen, èn de moed hebt, dan zou dit héél misschien een oplossing kúnnen zijn.(ik probeer ook maar wat!).

Bijdrager
    macluc

Ik weet niet wat voor type Mac het is maar misschien uit elkaar schroeven en VOORZICHTIG terug in positie zien te krijgen. LCD’s zijn gemaakt van glas en glas kan breken. Als de monitor het verder nog doet (geen vlekken etc.) heb je geluk gehad. Los van het feit dat het niet goed is om te hard op een LCD te duwen vanwege het glas kunnen er ook beschadigingen (crashed spacers) tussen de glasplaten ontstaan.

Bijdrager
    ela

Ik heb een TFT-beeldscherm en ja mijn beeldscherm is nu wel vlekkenloos en werkt nog heel goed :wink: maar ik was toch nog zo even ongerust en wou reacties van personen. en ik bedank jullie allemaal hiervoor. voor julli raad enzo … THANKS A LOT :wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.