14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Joranbusscher

beeldscherm aansluiten op macbook air

hallo OMT-ers

ik heb sinds kort de nieuwe macbook air 13-inch, en ik ben benieuwd hoe je een 2e beeldscherm aansluit.
    ik hoorde wel iets over mini display port adapters, maar er zit een mini display port op de macbook air?

Bijdrager
    nicj56

Ja die zit in gebouwd.. Je moet er een voor tunderbolt naar mini display port kopen via apple.nl.

Bijdrager
    Joranbusscher

ik wil graag een gewoon VGA display aansluiten. want die thunderbolt / cinema displays zijn wel héél duur!

Bijdrager
    nicj56

Ja, dan moet je vga thunderbolt kopen die zijn erook.

Bijdrager
    MacZappa

Ja die zit in gebouwd.. Je moet er een voor tunderbolt naar mini display port kopen via apple.nl.

Mini-display werkt zonder tussenstuk op Thunderbolt. Als je scherm VGA, of DVI of HDMI is dan heb je wel een adapter nodig.

Bijdrager
    Joranbusscher

bedankt! kan ik die gewoon bij de resseler kopen of kan dat alleen bij de online apple store / retail?

Bijdrager
    MacZappa

bedankt! kan ik die gewoon bij de resseler kopen of kan dat alleen bij de online apple store / retail?

De meeste resellers hebben wel wat.

Bijdrager
    Joranbusscher

dan pak ik morgen mn skoetje en rij ik even snel naar het icentre;)
    bedankt voor de tips allemaal.

Bijdrager
    Joranbusscher

moet trouwens wel zeggen dat die macbook air me erg bevalt. vooral dat ‘nieuwe scrollen’ en het backlight toetsenbord.
    nog mensen die een macbook air ivy bridge gekocht hebben?

Bijdrager
    The Jesus

nog mensen die een macbook air ivy bridge gekocht hebben?

Een paar miljoen denk ik…

Bijdrager
    computer space

Koop gewoon een monitor met Display Port. Die zijn er voor heel normale prijzen, alleen niet ieder scherm heeft DP. Veel Dell’s bijvoorbeeld wel.
    Koop dan bij allekabels.nl oid een mini-DP naar DP kabel voor een 13 euro, of voor 16 mini DP naar DVI.
    http://www.allekabels.nl/displayport-kabel/4511/1145580/mini-displayport-naar-displayport-kabel.html
    http://www.allekabels.nl/na/0/1145582/mini-displayport-naar-dvi-kabel.html

Bijdrager
    kreativlab

Is het toch een air geworden?
    zn cinema/thunderbolt display maak je toch niet uit hoe duur die is?, je had toch een miljoenen bedrijf?

Bijdrager
    Joranbusscher

joh , dat was een voorbeeld. ik heb mij nooit gerekend tot miljoenen bedrijven.

Bijdrager
    kreativlab

jo

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.