6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacbookTo

Beelden in iMovie 06 lopen vanuit ene scène over in andere scène

Wij hebben diverse kleine filmpjes van ongeveer 5 minuten die we later tot een video hopen te monteren. Op de schijf hebben we nog meer dan 500GB over. Nu lopen de video’s niet goed meer. We hebben er foto’s tussen zitten van de Samsung NX 10. Als je de video afspeelt per scène is alles goed. Laat je de video helemaal lopen dan blijven scènes hangen, stilstaande beelden aan het eind van een filmscène of de scène loopt door naar het andere beeld, maar dat nieuwe beeld wordt heel kort zichtbaar. Dit is lastig monteren.
    Ik heb preferences al verwijderd, maar dit heeft niet geholpen. Vreemd.
    Het project heeft enige weken stilgelegen en toen heb ik het niet gemerkt. Zou het aan de update kunnen liggen?

Bijdrager
    Hansi2124

Je Mac een herstart geven kan helpen. Daarnaast overbodige software niet open hebben staan ook, zodat je Mac alles kan geven wat hij nodig heeft voor dat project.

Bijdrager
    MacbookTo

Helaas, heeft dit niet geholpen. Je zou zeggen dat het iets met de update te maken heeft. Vreemd. Heel lastig om te monteren nu.

Bijdrager
    Hansi2124

Een nieuwe gebruiker al aangemaakt en geprobeerd?

Bijdrager
    MacbookTo

Hm, dat zegt me niets: een nieuwe gebruiker aanmaken.
    Sorry, dat ik wat later reageer. Ik krijg nooit een melding dat er een bericht is geplaatst. Nu bleken alle hOMT mails in de spambox te komen.

Bijdrager
    Hansi2124

Als je rechtsboven je naam aanklikt, krijg je de laatste reacties te zien in de topics die jij hebt aangegeven dat je die wilt volgen (abonnement topics).
    Een nieuwe gebruiker aanmaken in Systeemvoorkeuren / accounts.
    Als het daar soepel mee gaat, wil dat zeggen dat in je account wat je normaal gebruikt, iets softwarematigs niet goed zit. Een corrupt voorkeursbestandje of extensie niet meer up-to-date of zoiets.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.